Gyenei Melinda

Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon - Iskolapszichológia 21.

ISKOLAPSZICHOLÓGIA

elte ppk tanárképzési és -továbbkép  | 2004  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  52 oldal

Az iskolakezdésnél alapvető fontosságú a gyermekek pszichikai alkalmassága, mely a tanulási képességeket meghatározó percepciós és perceptuomotoros funkciók fejlettségével mutat szoros összefüggést. A problémakör átfogó kutatási eredményei szerint a tanulási zavarok fő oka e funkciók egyenetlen fejlődése, hiányos működése. A tanulási zavarral küzdő tanulóknál az iskolába lépést követően is fennálló funkciózavarok, kiesések okozzák a teljesítményproblémát. Bár a fejlesztés optimális időszaka az óvodáskorra esik, feltétlenül szükséges a beiskolázott gyerekek szűrése, és az egyes funkciókban való lemaradások, fejlődési egyenetlenségek kompenzálása. Egyéves pszichológiai fejlesztést végeztünk a kisiskoláskori tanulási zavarok korrekciója céljából az általános iskola első osztályában. A fejlesztés során olyan tanulási környezetet kívántunk teremteni, mely a mindennapi pedagógiai munka során biztosít lehetőséget a perceptuális és a perceptuomotoros funkciók begyakorlására. A tanulási zavarok szűrése és a fejlesztés módszertani kialakításában Porkolábné Dr. Balogh Katalin kutatási eredményeire támaszkodtunk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 140 Ft

A termék megvásárlásával

114 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó elte ppk tanárképzési és -továbbkép
Kiadás éve2004
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:52
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly76 gr
Sorozat ISKOLAPSZICHOLÓGIA
IllusztrációFF ÁBRÁKKAL ÉS TÁBLÁZATOKKAL
ISBN9789634463191
Árukód2198291 / 1050951

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 140 Ft

A termék megvásárlásával

114 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!