Dr. Balogh Virág  |  Kaszainé Dr. Mezey Katalin  |  Dr. Pázmándi Kinga  |  Dr. Zavodnyik József

Magyar fogyasztóvédelmi és reklámjog

orac kiadó kft.  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  344 oldal

A fogyasztóvédelmi és a reklámszabályozás területén 2008 szeptemberétől jelentős átrendeződés történt. Új jogszabály született a fogyasztók elleni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról, emellett újrakodifikálták az 1997-es reklámtörvényt, módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, és több speciális és ágazati szabály is változott (pénzpiaci szféra reklámjai, gyógyszerreklám, internetes reklámozás, hírközlési szektor stb.). A jogi szabályozást követve 2009 szeptemberében megújult a magyar reklámpiaci önszabályozás általános forrása, a Magyar Reklámetikai Kódex is. A szabályok hatálybalépése óta eltelt idő lehetővé tette, hogy a szerzők azokat immár a gyakorlat tükrében dolgozzák fel. Szándékuk továbbá az volt, hogy feltárják az említett területeknek a versenytörvény tisztességtelen verseny elleni jogáról szóló - 2008 szeptemberében szintén módosult - II. és III. fejezeteihez való kapcsolódásait, kitérve például elhatárolási és hatásköri kérdésekre. Ennek megfelelően egy olyan korszerű szakkönyv született, amely megmutatja a verseny-, a fogyasztóvédelem- és a reklámszabályozás összefüggéseit, és így nyújt eligazítást mind a jogász olvasóknak, mind a piac szereplőinek.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
11 856 Ft

A termék megvásárlásával

1 185 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó orac kiadó kft.
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:344
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly400 gr
ISBN9789632580951
Árukód2216192 / 1071843

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
11 856 Ft

A termék megvásárlásával

1 185 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!