Ogilvy a reklámról

"Az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls­Royce, Schweppes, Shell stb.) elárulja nekünk: - hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, - hogyan kell vezetni a reklámügynökséget, - hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő reklámügynökséget, - hogyan lehet olyan reklámot csinálni,... bővebben
Utolsó ismert ár:
5 605 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása
Olvasói értékelések
Nincs értékelés
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!



Események

H K Sz Cs P Sz V
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3