Csapó Katalin  |  Karner Katalin

Reklámélet Pest-Budán és Budapesten 1845-1945

geopress zrt.  | 2003  | MAGYAR nyelvű  | KÖTVE  |  272 oldal

A Reklámélet Pest-Budán és Budapesten 1845-1945 című album kiadásával többet támogattunk egy könyv puszta megjelenésénél. Ha az olvasó éppen csak átpörgeti ujjai között a lapokat, akkor is elámul a képek régimódi báján, a korabeli utcaképek gazdagságán, a villódzó fényreklámok technikai színvonalán, és rácsodálkozhat arra, hogy a köztéri reklám már milyen régóta része Budapest életének.A hazai reklámélet az utcákon kezdődött. Kinek ne rémlene fel emlékezetében, hogy Budapest világvárosként híres volt kávéházairól és zsúfolt sétálóutcáiról? Ki ne látta volna régi képeken, filmeken, mily módon határozták meg a korabeli városkép karakterét a színes utcai hirdetések, plakátok? A fényes kirakatok mellett ügyesen elhelyezett reklámtáblák, az 1870-es években megjelenő hirdetőoszlopok gyorsan népszerűvé váltak, és megjelentek mellettük a házak falán, a kerítéseken a mai óriásplakátok elődei is. Budapest igazi világváros volt, és ezt színvonalas és egyedi köztéri hirdetései is igazolták. Jómagam a "80-as" évek közepén kezdtem köztéri hirdetésekkel foglakozni. Akkoriban még állami monopóliumként kezelték ezt a fajta médiumot is. A rendszerváltozással aztán lendületet kapott ez az iparág, és cégem - ma már piacvezetőként - igyekszik a köztér hajdan volt minőségét és presztízsét visszaállítani.A Reklámélet Pest-Budán és Budapesten című könyv kiadása ezért volt fontos számunkra. A régi korok példáiból okulva, híres képző- és iparművészek által tervezett plakátokat csodálva közösen ébredhetünk rá arra, hogy a színvonalas, szépen kihelyezett, vonzó kreatív anyagot tartalmazó köztéri hirdetések a 21. században még inkább életünk részévé válhatnak.A köztéri hirdetések népszerűsége fokozatosan nő, az iparág képes újból és újból megújulni, és növekvő népszerűségének csak egyik oka az, hogy költséghatékonyság szempontjából napjainkban ez a legkedvezőbb hirdetési forma. A köztéri reklámok megjelenési formái az évek során egyre változatosabbá váltak: a tűzfalfestés, az épületfólia, az éjszakában világító dobozként működő ún. backlight berendezések, a rendkívül népszerű óriásplakátok és citylight plakátok, a járműreklámok az elmúlt tizenöt évben sokat fejlődtek. Számos nemzetközi példa bizonyítja, hogy egy jó helyen lévő, szép köztéri hirdetési eszköz meghatározója lehet a város arculatának.Ez az album régi korok utcáira csábítja a kedves olvasót. Haladjunk együtt a plakátok, hirdetőoszlopok színes forgatagában úgy, hogy tudjuk: ma éppen ilyen forgatag vár bennünket, ha a könyv olvasása után kilépünk az utcára. Kellemes szórakozást kívánok!Sopronyi Jánosügyvezető igazgatóMultireklám Kft.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
7 020 Ft

A termék megvásárlásával

702 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó geopress zrt.
Kiadás éve2003
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:272
BorítóKÖTVE
Súly1890 gr
IllusztrációFOTÓKKAL
ISBN9789639508040
Árukód2123208 / 1053117

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
7 020 Ft

A termék megvásárlásával

702 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa