Célzott online reklám - Keresőmarketing a gyakorlatban

Internetes hirdetésre évről évre egyre többet költenek a világban. Ennek jelentős részét - az USA-ban például a felét, a szomszédos Ausztriában pedig 30 százalékát - ma már pay per click (PPC) reklámra, vagyis fizetett keresőhirdetésre fordítják. Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban című könyvünk gyakorlati szemszögből mutatja be... bővebben
Utolsó ismert ár:
2 365 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása
Olvasói értékelések
A véleményeket és az értékeléseket nem ellenőrizzük.
Nincs értékelés
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
Olvasói értékelések
Cseszneki Ágnes
Nagyon jó, értékes irodalom a ppc hirdetések piacán. Keresőoptimalizálásról egyáltalán nem szól a könyv, tehát aki ebben a témában keres könyvet, annak sajnos nem tudom ajánlani. Viszont leírja a ppc hirdetések létrehozását, a ppc piac működését, és rengeteg tippet is ad. Cseszneki Ágnes

Események

H K Sz Cs P Sz V
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
ChatBot