Célzott online reklám - Keresőmarketing a gyakorlatban
Berény Konrád - Kálmán Tamás - Kővári Tamás
Internetes hirdetésre évről évre egyre többet költenek a világban. Ennek jelentős részét - az USA-ban például a felét, a szomszédos Ausztriában pedig 30 százalékát - ma már pay per click (PPC) reklámra, vagyis fizetett keresőhirdetésre fordítják. Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban című könyvünk gyakorlati szemszögből mutatja be...
bővebben

Utolsó ismert ár:
2 365 Ft
A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.
Igénylés leadásaCseszneki Ágnes
Nagyon jó, értékes irodalom a ppc hirdetések piacán. Keresőoptimalizálásról egyáltalán nem szól a könyv, tehát aki ebben a témában keres könyvet, annak sajnos nem tudom ajánlani.
Viszont leírja a ppc hirdetések létrehozását, a ppc piac működését, és rengeteg tippet is ad.
Cseszneki Ágnes