Bódis Gábor

Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching

akadémiai kiadó zrt.  | 2018  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  116 oldal

"Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata."

Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató
Magyar Turisztikai Ügynökség

"Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket."

Csurgó József,
egyetemi hallgató

"Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben."

Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens
Budapesti Metropolitan Egyetem
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 945 Ft

A termék megvásárlásával

294 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2018
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:116
BorítóKARTONÁLT
Súly162 gr
IllusztrációFEKETE FEHÉR FOTÓKKAL
ISBN9789634541974
Árukód2714372 / 1174415

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 945 Ft

A termék megvásárlásával

294 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Plusz egy nap az olvasásraPlusz egy nap az olvasásra