Marketing nélkül nem megy - Gyakorlati kézikönyv kis- és középvállalkozásoknak
t. bálint kiadó | 2009 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 272 oldal

"A marketing nem minden, de minden marketing" - ez nemcsak szakmai meggyőződése, de életszemlélete is a Marketing nélkül nem megy" című kötet szerkesztőjének, aki több évtizedes gyakorlati tapasztalat és oktatói múlt alapján egyre kétségbevonhatatlanabbnak tartja ennek igazságát.
A Magyar Marketing Szövetség alkotóközössége, amelyben mintegy 15 gyakorlati és elméleti szakember vett részt, a kis- és középvállalkozóknak kínál mindennapi munkájukhoz rendszerezett tudást, szellemes megoldásokat, fortélyokat, azonnal alkalmazható gyakorlati ötleteket.
A kötet közérthető nyelven íródott, világos szerkezetben, konzultációs lehetőséget is kínálva a szerzőkkel. A cél az volt, hogy kifejezetten olyanok számára nyújtson segítséget, akik a benne foglaltakat a napi üzleti tevékenységükben alkalmazni szeretnék.
A termék megvásárlásával
655 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Állapot: | Jó |
---|---|
Méret: | 16 x 23 cm |
Kiadó | t. bálint kiadó |
Kiadás éve | 2009 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 272 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
ISBN | 9789630680851 |
Árukód | 6338171 / 5337343 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
655 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes