Bíró Péter

Marketing nélkül nem megy - Gyakorlati kézikönyv kis- és középvállalkozásoknak

t. bálint kiadó  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  272 oldal

Libri Antikvárium
Ha Ön udvarolt valaha, házasságban él, felelt az órákon, érettségi vizsgán kellett megfelelnie, beszámolt főnökének, akkor Ön már bizonyosan volt marketinges szituációban. Önnek el kellett adnia egyéniségét, tudását, teljesítményét.
"A marketing nem minden, de minden marketing" - ez nemcsak szakmai meggyőződése, de életszemlélete is a Marketing nélkül nem megy" című kötet szerkesztőjének, aki több évtizedes gyakorlati tapasztalat és oktatói múlt alapján egyre kétségbevonhatatlanabbnak tartja ennek igazságát.
A Magyar Marketing Szövetség alkotóközössége, amelyben mintegy 15 gyakorlati és elméleti szakember vett részt, a kis- és középvállalkozóknak kínál mindennapi munkájukhoz rendszerezett tudást, szellemes megoldásokat, fortélyokat, azonnal alkalmazható gyakorlati ötleteket.
A kötet közérthető nyelven íródott, világos szerkezetben, konzultációs lehetőséget is kínálva a szerzőkkel. A cél az volt, hogy kifejezetten olyanok számára nyújtson segítséget, akik a benne foglaltakat a napi üzleti tevékenységükben alkalmazni szeretnék.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:16 x 23 cm
Kiadó t. bálint kiadó
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:272
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
ISBN9789630680851
Árukód6338171 / 5337343

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 555 Ft

A termék megvásárlásával

655 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Sarah Beth Durst: Bűbájok boltjaSarah Beth Durst: Bűbájok boltja