Az új médiamonopólium
wolters kluwer hungary kft | 2012 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA | 260 oldal
Noha a könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon, szerzőjének célja egyáltalán nem a szakma, a teoretikusok, a szabályozó hatóságok vagy a piaci szereplök megszólítása volt, hanem az, hogy lerántsa a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és taktikáiról. Lépten-nyomon hallhatunk és olvashatunk arról, hogy a kereskedelmi média milyen pozitív vagy negatív hatást gyakorol a médíafogyasztókra, arról azonban kevesebb szó esik, hogy a kereskedelmi médiát milyen behatások érik: milyen célok, érdekek és egyéb tényezők határozzák meg a működését és azt, hogy mi kerül be egy híradásba vagy műsorba.
A médiatulajdonlásért folyó harc, a gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese nemcsak az Amerikai Egyesült Államokban, hanem minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének csatornáit birtoklók olyan hatalomra tesznek szert és olyan gyakorlatot alakíthatnak ki, amellyel korlátozhatják a szabadságjogokat.
A termék megvásárlásával
289 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | wolters kluwer hungary kft |
|---|---|
| Kiadás éve | 2012 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 260 |
| Borító | KEMÉNYTÁBLA |
| Súly | 470 gr |
| Fordító | Mülller Ákos |
| ISBN | 9789632952529 |
| Árukód | 2236910 / 1091701 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
289 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes







































