Digitális média és mindennapi élet - Konvergencia, kontextus, közösségi média
l' harmattan kft. | 2016 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 148 oldal
Vannak, akik technológiai, vannak, akik gazdasági még mások kulturális oldalról közelítenek vizsgálatához. Jelen kötet arra vállalkozik, hogy képet adjon a kortárs konvergencia-elméletekről esetenként azok kritikájáról: Nicolas Negropontétól Jan van Dijk írásán át Henry Jenkins konvergens kultúra-elméletéig. A könyv mindeközben arra is választ keres, hogy a média változását miként próbálja követni a médiatudomány változása. A klasszikus tömegkommunikációs eszközökre kidolgozott elméletek jó része nem adaptálható az új média működésére. Hogyan tovább? Emeljük a kutatás középpontjába a számítógépes programot és hívjuk Software Studiesnak ami eddig médiatudomány volt? Esetleg legyen Media Studies 2.0 vagy User Studies? Milyen új kutatásmódszertanok fogadhatók el, mi visz közelebb a digitális média megértéséhez, a Big Data vagy inkább a Small Data? Jelen kötet a terület feltárásáig és a kérdésfeltevésig jut. A válaszokra még egy kicsit várnunk kell.
A termék megvásárlásával
189 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | l' harmattan kft. |
|---|---|
| Kiadás éve | 2016 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 148 |
| Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
| Súly | 234 gr |
| Illusztráció | ÁBRÁKKAL |
| ISBN | 9789634141815 |
| Árukód | 2688191 / 1159412 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
189 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes






























