Aczél Petra

Új retorika - Közélet, kommunikáció, kampány

kalligram kiadó  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  302 oldal

Milyen módon és mivel hatnak ránk a politikai kampányok, a reklámok, a társadalmi mozgalmak tervezői, a média irányítói? Az irányítás, az ellenőrzés, a stratégia fogalmaival összekapcsolódó tevékenységük vajon milyen retorikai, kommunikációelméleti alapokon nyugszik? Egyáltalán, hogyan írhatók le a társadalmat alakító, közösségeket alkotó vagy megszüntető, értékeket, szimbólumokat, jelentéseket létrehozó kommunikációs események? Aczél Petra ezekre a minden szempontból aktuális kérdésekre próbál meg választ adni hiánypótló kötetében. Célja elsősorban, hogy a szervezetek, intézmények, a társadalomban és nyilvános térben tevékenykedők számára alkalmazható elméletet és gyakorlatot biztosítson, hogy lehetőséget teremtsen a nem (csak) a professzionális szférában tevékenykedők számára könnyen alkalmazható ismereteket szerezni. A könyvben a kritikai gondolkodást, elemzést elősegítő gyakorlatok, feladatok, bőséges példaanyag, illusztráció áll rendelkezésre.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 470 Ft

A termék megvásárlásával

247 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kalligram kiadó
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:302
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly360 gr
ISBN9788081010538
Árukód2122831 / 1057848

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 470 Ft

A termék megvásárlásával

247 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa