Vélemények mélyén

kossuth kiadó  | 2006  | cérnafűzött, keménytáblás  |  192 oldal

Libri Antikvárium
A fókuszcsoport-interjú évtizedek óta az egyik legintenzívebben használt kutatási módszer. Legegyenletesebben a marketingkutatásban alkalmazták, jóllehet eredetileg szociológiai vizsgálatok céljára alkották meg az 1940-1950-es években. Ez az izgalmas, de igen kényes módszer napjainkban egyre fontosabb szerepet játszik különféle politikai, önkormányzati és egyéb döntések előkészítésében is. Színvonalas kézikönyvünk újdonsága, hogy részletesen bemutatja a fókuszcsoportos kutatások legfrissebb és igen nagy perspektíva előtt álló ágát, az internet útján lebonyolított on-line fókuszcsoportok technikáját, erényeit és korlátait.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 590 Ft

A termék megvásárlásával

659 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó kossuth kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:192
Súly500 gr
ISBN2399988173089
ÁrukódSL#2110308125
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 6 590 Ft

A termék megvásárlásával

659 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Hayley Phelan: Like MeHayley Phelan: Like Me