Szerző Bill Byrne Fordító Bánki Bálint

Útikalauz a 90-es évek vállalkozóinak

network twenty one hungary  | 1997  | papír / puha kötés  |  367 oldal

Libri Antikvárium
Fülszöveg "Teljességgel eredeti látásmód. Alapmű. Hiteles, részletes, pontos, gondolatgazdag." Associated Press A szerző, Bill Byrne neve fogalom az amerikai és angol üzleti világban. Még nincs 29 éves, amikor a New York-i Tőzsde egyik igazgatója lesz. Azóta a Fortune magazin legendás névsorából soha nem hiányzott, hiszen a földkerekség 500 legvagyonosabb emberének egyike. Könyve ma már klasszikus írás, nyugaton nem akad sikeres üzletember, aki ne olvasta volna. Joggal nevezte a kritika a szerzőt évtizedünk Dale Carnegie-jének. "Minden modern vállalkozónak ismernie kell ezt a nagyszerű kötetet." Gene Walden, üzleti szakíró Tartalom Köszönetnyilvánítás 17 Előszó (Paul J. Meyer) 19 Bevezetés 25 Az önmegvalósítás 39 Út az önmegvalósításhoz A mérkőzés az első sípszótól az utolsóig tart 40 A végrehajtás feltételei 42 Futóhomok-hányados I. 44 Futóhomok-hányados II. 45 A legjobb intuíció a számintuíció 46 Ne csak ismerjük a számokat, a jó számokat ismerjük 48 A matematika hétmérföldes csízmája 51 Egy jó lecke a maffiától 53 Az érték felbecsülése megbecsülendő érték 55 Úgy tervezzük meg, hogy nyereséges legyen 56 Olyan áron adjuk el, hogy nyereséges legyen 58 Nem elég eladni, az árát is be kell hajtani 61 Írjuk le, hogy el ne felejtsük 64 A legjobb reklámköltség az, amit el sem költöttünk 65 Az időzítés nem minden 66 Ha mások így, akkor mi úgy 67 Ne lépjük túl a megengedett sebességhatárt 70 Nem jön házhoz a szerencse 72 Személyes üdvözlettel 75 Hivatalos üdvözlettel 76 Ne csak álmunkban vállaljuk a kockázatot 78 A bankár legyen... 80 A bankár szemszögéből 87 Az önmegvalósító személyiség jellemzői 89 A franchise rendszerű vállalkozások: a kilencvenes évek nagy lehetősége 91 Út a franchise rendszerű vállalkozásokhoz A franchise rendszer lényege 93 A kilencvenes évek: a franchise évtizede 96 Ki, mit és miért vesz? 98 Hogyan becsüljünk fel egy franchise-t? 99 A franchise rendszerű vállalkozás finanszírozása 104 Csalóka dollárok 106 Az öt legfontosabb alapelv egy franchise rendszerű vállalkozás beindításához 107 Mi okozhatja a franchise-átvevők bukását? 110 Szempontok egy már meglevő franchise-üzlet megvásárlásához 111 Egy tanulságos lecke a piacbővítésről 114 Eredményesség és hatékonyság: unokatestvérek, de nem vértestvérek 116 Összehangolt munka: a vállalkozó szellemű franchise-átvevő és a franchise-átadó 117 Az emberi erőforrások kiaknázása a kiválasztás, a képzés és a felmérés során 119 Út az emberi erőforrásokhoz Munkatársak felvétele 120 A kiválasztás sarkalatos pontja 121 A "VKM" a siker ábécéjének eleme 125 A jó interjú könnyed, a rossz pedig nehézkes 131 Helyesítási teszt a jelöltek kiválasztásához 135 Húsz agyafúrt kérdés, amelyeket érdemes feltenni egy komoly interjúban 137 A tehetségkutatás művészete 139 Az eredményes felmérési filozófia megalkotása 143 Az eredményes felmérési rendszer megalkotása 145 Munkatársak elbocsátása (nem pedig kirúgása) 146 Az emberi tényezők szerepe a megvalósítás során 147 Út az emberi tényezőkhöz Két tallér egy tarsolyban - teljesítmény és teljesítőképesség 148 Ha van telivér az istállónkban, akkor futtassuk! 150 A felhatalmazás művészete 153 Decentralizáljuk a döntést 155 Egy féltve őrzött titok feltárása 157 Egyenlőbb az egyenlőknél - Az alkalmazott szemszögéből 158 Egyenlőbb az egyenlőknél - A munkáltató szemszögéből 162 Egyenlőbb az egyenlőknél - A halasztott adózás szemszögéből 165 Hogyan fokozzuk a dolgozók termelékenységét? 167 A legnagyobb dirrel-durral lengessük az ösztönző dolcsikat 172 Kevesebb embert fizessünk meg jobban 174 Távlati motiváció 175 Fejlesszünk kinevezések útján 178 Kinevezés: az időbeosztás mesterfogása 181 Amikor a felelősség szó káromkodásnak hangzik, akkor valakinek nincs hatalma 183 A részvétel még nem demokrácia 184 Azt hittem, sosem meri megkérdezni 186 Egy figyelmes kis megjegyzés sokat nyom a latban 189 Első a megszólítás, csak utána jöhet a bemutatkozás 190 Két kézzel és melegen rázzunk kezet 191 A vásárlói kapcsolatok szerepe a megvalósítás során 193 Út a vásárlók szívéhez Húzzunk hasznot a vevő legféltettebb kincséből 194 Ne részesítsük előnyben az új vevőket a régiekkel szemben 195 A valóság nem valódi, csak az elvárások 197 A kömmunikációs szakadékon az elvárások hídja ível át 200 A telefonhívások a vevő szemszögéből 202 Az elégedett vevő megteremtése 204 Vásárlói révén ismerik a vállalatot 217 A szervezet szerepe céljaink elérése során 219 Út a szervezet útvesztőin át A Bill Byrne által elképzelt szervezetek tizenkét legfontosabb emberi jellemvonása 221 Növekedés, stabilizálás, aztám még egy kis növekedés 228 Az üzleti kapcsolatok csak akkor működnek, ha ápoljuk őket 231 A cipész maradjon a kaptafánál 235 Ha az ügyvédünk nyer, azzal mindenki veszít 239 A túlzott konzultáció inzultáció 243 Itt az ideje, hogy használjuk a környezet-lélektani elméletet 245 Minden szervezetnek megvan a saját tradíciója, ezért kiszolgáltatott a tradícionális megrázkódtatássokkal szemben 247 Tartsuk meg a szervezet Ú/H egyensúlyát 249 Közvetlenség a házon belül - hivatalos modor a külvilág felé 251 A vezetői rátermettség szerepe céljaink elérése során 253 Út a vezetői rátermettséghez Szívfájdító tanácsok a kiváló vezetői teljesítmény eléréséhez 254 Vezetni vagy menedzselni - ez a nagy kérdés 257 A vezetőknek bármit el lehet mondani, de lehet, hogy nem értenek egyet 259 Vince Lombardi tévedett. Nemcsak a győzelem számít 261 Az veszít, aki először kezd beszélni 262 A pontosság hatalma 265 Az eszünkre vagy a szívünkre hallgatunk? 267 Nyugodtan lehetünk keménykezűek, amíg tisztességesek vagyunk 269 Ne vigyük túlzásba az ülésezést 271 Amikor a rátermettség és a betöltött pozíció egy testben ölt formát, akkor megvan a nyerő emberünk 273 Figyel ön rám? 275 A vezetés akkro van csúcsformában, ha kiegyesúlyozott 277 Ha magányosnak érzi magát a csúcson, akkor túl könnyen jutott fel 279 A vezetés néha követést jelent 281 Hogyan csinálnak a vezetők pénzt a hibáikból? 284 Mit hoz a jövő 289 Út a jövőbe Törekedjünk az egészséges életre 290 Azt kapjuk meg, amiről álmodni merünk 294 A kockázat és a kifizetődés közti kapcsolat folyamatos kiértékelése és korrigálása 298 A sikerről szólva 301 Egy remek lehetőség arra, hogy valamit visszaadhassunk 306 Olvasni, olvasni, olvasni 314 Az öröm három fokozata 315 Kiválasztotta már a járható utat? 317 Vállalkozói hitvallás 321 A tartós boldogulás megtervezése 323 Út a tervezéshez A vállalkozás töretlen fejlődésének biztosítása 324 A stratégiai terv elkészítésének rövid tanfolyama 330 A személyes és szervezeti tervkészítés áttanulmányozása 340 Vállalkozók élete: bizalmas és személyes beszélgetés Lynne Byrne-nel 341 Utószó 369
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó network twenty one hungary
Kiadás éve1997
Oldalak száma:367
Súly200 gr
ISBN2310019277200
ÁrukódSL#2112732119
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Richard Osman: Oltári vagyon Richard Osman: Oltári vagyon