A KönyvKereső szolgáltatás csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető.
Hogy igénybe tudja venni, kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon oldalunkon.
z-press kiadó
| 2005
| cérnafűzött, keménytáblás
|
218 oldal
A könyv bemutatja azokat a stratégiákat, módszereket és ötleteket, amelyekre valamennyi vállalkozásnak szüksége van ahhoz, hogy az ügyfelei elégedettek és boldogok legyenek, majd vissza is térjenek és törzsvásárlók legyenek a vevők, akikkel a szolgáltatók on-line, telefonos vagy személyes kapcsolatba kerülnek. Ajánlott valamennyi vállalkozás számára, mivel többek között megtudhatjuk a válasz azokra a kérdésekre, milyen pozitív tettekre van szükség ahhoz, hogy a csalódott vásárló ismét elégedett legyen, hogyan lehetünk a szolgáltatóipar fantasztikus ezermesterei, hogyan viszonyuljunk a nehéz természetű ügyfelekhez, hogyan kerülhetjük el a vevőszolgálat 10 főbűnét. Elektronikus szolgáltatások felsőfokon. Az ügyfél és a szolgáltató közötti bizalom. A leghatékonyabb e-mail reklámok. Ezenkívül számos új és aktuális történet, a való világból vett, életszerű példák mulatságos karikatúrákkal. Az Ügyfélszolgálat felsőfokon című könyvből többek között megtudhatjuk: - Hogyan lehetünk a szolgáltatóipar fantasztikus ezermesterei, akik valóban hatékonyak a probléma-megoldás terén \\(Milyen pozitív tettekre, cselekvésre van szükség ahhoz, hogy a csalódott vásárló ismét elégedett legyen.) - Miként tegyünk fel értelmes, célszerű kérdéseket ügyfeleinknek - és hogyan hasznosíthatjuk a legjobban a válaszaikból nyerhető információkat. - Hogyan viszonyuljunk a nehéz természetű ügyfelekhez \\(a "Kérem, tegye lehetővé számomra, hogy segíthessek önnek" típusú mondattól a "Sajnálom, hogy nem sikerült megtalálnunk az együttműködés módját" jellegű kifejezésekig) - Hogyan kerülhetjük el a vevőszolgálat 10 főbűnét \\(a "Nem tudom" válasszal például vevőket veszítünk el, a "Nem tudom, de mindjárt utánanézek"-kel azonban megtartjuk őket). - Elektronikus szolgáltatások felsőfokon - Az ügyfél és a szolgáltató közötti bizalom - A szolgáltatások fejlesztésével kapcsolatos elvárások - A leghatékonyabb e-mail reklámok Ezenkívül számos új és aktuális történet, a való világból vett, életszerű példák. Az ügyfél kiszolgálása. Válaszolni az ügyfél kérdéseire. Megoldani a problémáit. Kibogozni az összekuszálódott szálakat. Orvosolni a hibákat, megtalálni azt, ami elveszett. Megnyugtatni az ingerült vásárlókat, és biztatni a félénkebbeket. És időről időre úgy végezni a munkánkat, mintha bűvész módjára nap mint nap nyuszikat varázsolnánk elő egy cilinderből: megtalálni a megfelelő üzleti partnereket, akik a szükséges terméket, szolgáltatást, megoldást tudják nyújtani ügyfeleink számára. Az ügyfélszolgáltatás felsőfokon ezt jelenti: pozitív, emlékezetes tapasztalathoz, élményhez juttatni minden egyes vásárlót. Ez feltételezi azt, hogy megfelelünk az elvárásaiknak és kielégítjük az igényeiket – mégpedig oly módon, hogy ne látszódjon rajtunk az erőlködés. Keresni kell annak lehetőségét, hogy miként szerezhetünk örömöt egyedi módon az ügyfélnek, s hogy mi az, amit kellemes meglepetésként élhet meg. Az az ügyfél, akinek ilyen élményben lehet része, visszatérő vendégünk, törzsvásárlónk lesz. Ha felsőfokon nyújtunk szolgáltatást az embereknek, minden érintett nyertesnek érezheti magát.