Teljes körű minőségmenedzsment

műszaki könyvkiadó  | 1996  | papír / puha kötés  |  236 oldal

Libri Antikvárium
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű minőségmenedzsment alapjait összefoglaló könyv áttekintést ad arról, hogy miért és hogyan alakult ki a TQM. Részletesen tárgyalja és szemléletes példákkal mutatja be a vevőközpontúság, a folyamatjavítás és a teljes elkötelezettség megteremtésének elveit és módszereit. E korszerű vezetési módszer nemcsak gazdálkodószervezeteknél, hanem szolgáltati, oktatási, szociális, kormányzati és önkormányzati intézményeknél is eredményesen alkalmazható.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 390 Ft

A termék megvásárlásával

339 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1996
Oldalak száma:236
Súly200 gr
ISBN2310008656115
ÁrukódSL#2111691419
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 390 Ft

A termék megvásárlásával

339 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Berka Attila: Gryllusok Berka Attila: Gryllusok