Stratégiai marketing

aula kiadó  | 2000  | kemény kötés  |  484 oldal

Libri Antikvárium
Az üzlet legfontosabb szabálya: derítsd ki, mi kell a másiknak, és add meg neki. (Warren Tute) A marketing időszerű, tettre serkentő és izgalmas tudományterület, s ma már megszokottnak mondható, hiszen Magyarországon sem jár gyermekcipőben. A szerző abban a szerencsésnek mondható helyzetben van, hogy a marketing hazai oktatásának megszületésénél bábáskodhatott, szerzője lehetett a tízezernél is több példányban értékesített első magyar nyelvű, felsőoktatásban használt marketing szakkönyvnek, és éppen 30 éve oktatja, kutatja a marketinget és a csatlakozó ismeretköröket, szolgálva ezt a feladatot mintegy 40 önálló és társszerzővel készült szakművével. Egyértelmű tehát, hogy a szerző a 2000. évben a hazai marketingelmélet és -gyakorlat 30 éves jubileumának is tisztelegni kíván az új marketing szakkönyvvel, amelyet nemcsak a felsőoktatásnak, de minden, a téma iránt érdeklődő gyakorlati szakembernek is szán. Reméli, hogy azok a ma már vezetői, irányító munkakörökben, marketingben dolgozó, és főként gondolkodó tanítványai új könyvét olyan kritikusan és szeretettel fogadják, mint eddigi munkásságát. Az előszó mindenekelőtt azoknak szól, akik az elmúlt évtizedekben a szerző oktatói és kutatói munkáját azzal támogatták, hogy napi munkájuk során nem feledkeztek meg tanításairól, akikre egyetemi tanárként mindig is büszke volt és marad is. Az előszóban arról is szót kell azonban ejteni, mi indokolja a szerző érzelmi indítékai mellett a Stratégiai marketing című könyv megjelentetését. Aligha szorul magyarázatra a világgazdaságban lejátszódó változások drámai volta. Nem kell másra gondolnunk, mint a 2000. évben már eddig (2000. május) végbement óriáscégek fúziójára, amelyek soha nem volt méretű és hatalmú vállalkozások létrejöttét jelentik. Minden jel arra utal, hogy a globalizáció új szakaszba lépett, a verseny minőségváltozáson megy keresztül. A marketingvállalatok, amelyek a "harcászati" szakaszokon túllépve benchmarking módszereket alkalmaznak piacpozícióik megtartására, szembe találják magukat a stratégiai távok rövidülésével, a marketing új dimenzióival. El kell fogadnunk, hogy a korábbi közelítéseket stratégiai változatokkal kell felváltani vagy legalábbis kiegészíteni, mert ezek nélkül még a holnapi piaci szereplés is bizonytalanná válik. A szervezetek nem nélkülözhetik a naprakész és mégis távlatos elképzeléseket, amelyekhez fel kell használniuk a kor adta legfrissebb technológiákat. Ebben a környezetben érlelődtek meg a szerző gondolatai és mondanivalói a marketingszakma számára. A szerző
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:484
Súly349 gr
ISBN0129005705816
ÁrukódSL#2106502544
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya