Régió- és településmarketing

miskolc  | 1997  | kemény kötés  |  362 oldal

Libri Antikvárium
A legfontosabb hazai és nemzetközi szakirodalom feldolgozásával, valamint számos magyar kezdeményezés és külföldi régió, város példájának bemutatásával született meg a régió- és településmarketing, röviden RTM, amely földrajzi területek, helyek marketingjét jelenti. A szerzők közreműködésével az ország különböző régióiban, megyéiben, kistérségeiben, városaiban született számos tanulmány alapján alakult ki az alábbi témák elméleti összegzése: - a regionális turisztikai koncepció és stratégia, - a megyei területfejlesztési koncepció, - a termékpiaci marketing, - PR stratégia, - a vállalkozási övezet, - az ipari park, - a kiállítás- és vásárközpont létrehozásának megvalósíthatósági tanulmánya, - és a városfejlesztési stratégia megvalósítása emelhető ki. Ezen kívül beépültek a könyvbe a térségi agrárfejlesztési stratégiák legfontosabb megállapításai, tapasztalatai is. A könyvet egy átfogó esettanulmány kíséri, ahol egy kitalált régió marketingjének tervezése és realizálása történik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - karcos borító - kopottas - gyűrődésekkel
Kiadó miskolc
Kiadás éve1997
Oldalak száma:362
Súly300 gr
ISBN0669003004165
ÁrukódSL#2106438252
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély