Pedagógiai felmérési rendszer Zala megyében (1972-1987) - A pedagógiai értékelés 2.

művelődési minisztérium  | 1987  | pamphlet / füzet  |  98 oldal

Libri Antikvárium
A hazai újító, jobbító szándékok, jó törekvések számos esetben szenvedtek kudarcot az új szerepekhez, tartalmakhoz kapcsolódó új módszerek hiányában. Módszertani sorozatunk szerkesztői ennek fontosságára szeretnék olvasóik figyelmét irányítani - ezért ajánlják a füzeteket mindazoknak, akik e törekvések jegyében végzik mindennapi munkájukat. Az iskola-, a közoktatásirányítás modellváltásának időszakában tehát a pedagógusoknak, a szakmai munkaközösségek és a nevelő-oktató intézmények vezetőinek, a szaktanácsadóknak és a közoktatás irányítóinak szeretnénk segítséget nyújtani. Reméljük, hogy sorozatunkkal hozzájárulunk a napi gyakorlat, az önképzés, az intézmények belső továbbképzése, illetve a pedagógiai intézetek által szervezett tanfolyamok sikeréhez. Tartalom BEVEZETÉS 9 I. A MEGYEI REPREZENTATÍV PEDAGÓGIAI MÉRÉSEK JELLEMZŐI, ÜTEMEZÉSE 13 A mérések jellemzői 13 A megyei reprezentatív mérésekkel kapcsolatos feladatok időrendi ütemezése 21 II. A MEGYEI REPREZENTATÍV PEDAGÓGIAI MÉRÉSEK KONKRÉT TAPASZTALATAI 26 "Teljesítményeltérések!" 27 "A régi tantervhez kapcsolódó trendek és a látens módon létező felső korlát elve" 30 "Nem mindegy, hogy honnan indulunk" 34 "A megtépázó reform" 36 Egy új fogalom és ami mögötte van - a virtuálisan legjobb iskola 39 "Az éremnek két oldala van" - avagy mit mutat az "attitűd"? 42 "Hogyan alapoz az általános iskola?" (továbbtanulás és teljesítmény) 45 "Reális és irreális egyszerre?" (az osztályozás és a teljesítmény kapcsolatáról) 47 "Érvényesség az idő rabságában" - avagy tanítási gyakorlat és teljesítmény 47 "Ismétlődik-e, ami volt?" (avagy az új helyzetben mindenki kezdő) 51 "Az iskolarendszer demokratizmusa", avagy a társadalmi rétegződés és a tanulói teljesítmény összefüggése 53 "Ugyanaz mennyit ér falun és városon?" (A település jellege és a teljesítmény) 55 III. MIÉRT VÉGEZZÜK A PEDAGÓGIAI MÉRÉSEKET? 57 Mit nyújthat az iskolának - a tanulónak, a pedagógusnak, a szakmai munkaközösségnek és az igazgatónak? 58 Milyen érdeke fűződik a mérésekhez a pedagógiai intézetnek, beleértve természetesen a szaktanácsadókat is? 60 Mi a szakigazgatás nyeresége? 61 ZÁRSZÓ 63 IRODALOM 65 MELLÉKLETEK 69
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - név/ajándékozási beírással
1-1 oldalon bele lett firkálva ceruzával.
Kiadó művelődési minisztérium
Kiadás éve1987
Oldalak száma:98
Súly200 gr
ISBN2310013385284
ÁrukódSL#2112043300
Kötéspamphlet / füzet

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Egy jó történet sosem ér véget!Egy jó történet sosem ér véget!