Nemzetközi marketing - Studia Oeconomica Dialóg Campus Tankönyvek

dialóg campus  | 2003  | cérnafűzött, keménytáblás  |  310 oldal

Libri Antikvárium
Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. Már az 1994-es kiadásban is szerepet vállalt Fojtik János kollégám két fejezetrész megírásával. A jelenlegi átdolgozásban hozzájárulása elérte azt a mértéket, amely már lehetőséget teremt arra, hogy a könyvet mindketten szerzőként jegyezzük. Számomra öröm, hogy Jánossal közös könyvet jelentethetek meg, hiszen 30 évvel ezelőtt hallgatóm volt, azt követően pedig évtizedeken keresztül dolgoztunk együtt a Pécsi Tudományegyetem (illetve jogelődje) marketing tanszékén. Tíz esztendővel ezelőtt magyar piacon nagyon aktuális és szükséges volt egy olyan könyv megjelentetése, amely röviden, tömören, szakszerűen és olvasmányosan összefoglalja az olvasó számára az alapvető tudnivalókat a nemzetközi marketing tárgykörében. A szükségszerűség továbbra is fennáll. Egyrészt azért, mert a magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdésre továbbra is az, hogy vállalataink milyen teljesítményre képesek a nemzetközi versenyben. Másfelől, a többnyire hazai környezetben működő üzleti szervezetek számára is egyre inkább megmutatkoznak a verseny nemzetközi vonásai és követelményei, mivel a magyarországi leányvállalata. A 2002-ben a legmagasabb árbevételt elért 20 vállalat között legalább 15 nemzetközi vállalatnak a magyarországi cége. Harmadsorban pedig azt gondoljuk, hogy a mai és a jövőbeli üzleti viselkedés számára egyre kevésbé elfogadható a marketingszemlélet, a vevőorientáció hiánya. Az elmúlt évtized azt mutatta, hogy az üzleti-gazdasági felsőoktatásban egy ilyen munka nagyon hasznos tud lenni. E könyv elődje alapvetően oktatási célra készült, mint kiderült, nemcsak a mi intézményünkben, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaság-tudományi Karán tudták haszonnal forgatni a hallgatók, hanem az ország számos főiskoláján és egyetemén is. Könyvünk továbbra is elsősorban oktatási célokat szolgál, de remélhetőleg szakkönyvként is használhatónak bizonyul.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
"Nüansznyit" foltos az oldala (Nem számottevő)
Kiadó dialóg campus
Kiadás éve2003
Oldalak száma:310
Súly300 gr
ISBN2399991690504
ÁrukódSL#2111736442
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Jamie Kern Lima: Te magad vagy a csodaJamie Kern Lima: Te magad vagy a csoda