Nagy marketing szótár

optimum  | 2011  | kemény kötés  |  793 oldal

Libri Antikvárium
A Nagy marketing szótár egy minden korábbinál teljesebb, korszerűbb, hiánypótló mű, mely közel 6000 marketinggel kapcsolatos, vagy a mindennapi marketingmunka során előforduló szó, kifejezés szakszerű magyarázatát tartalmazza jól áttekinthető és érthető formában. A szerző és a szakmai lektorok személye a garancia arra, hogy ebben az igényes és átfogó munkában mindenki megtalálja a számára érdekes és hasznos tudnivalókat. A könyv külön előnye, hogy az alapfogalmak és elméleti kifejezések mellett a napjainkban használatos divatos és új keletű szavak, így például az online marketinggel kapcsolatos fogalmak is megtalálhatók benne. A kiadvány nemcsak a gyakorló marketingszakembereknek nyújt kiváló segítséget, hanem mindazok számára is, akik meg szeretnék érteni vagy ismerni a marketingszakma lényegét és nyelvhasználatát.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 790 Ft

A termék megvásárlásával

979 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó optimum
Kiadás éve2011
Oldalak száma:793
Súly2000 gr
ISBN0489005084299
ÁrukódSL#2106457700
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 790 Ft

A termék megvásárlásával

979 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa