Marketingkalandok . Márkák a gyakorlatban Budapesttől Párizsig

geomédia kiadói rt.  | 2004  | kemény kötés  |  176 oldal

Libri Antikvárium
Ajánljuk gyakorló marketingeseknek, marketinget tanuló diákoknak, tanároknak, és mindazoknak akik szeretnének bepillantani a marketinges gondolkodásmódba, a marketinges szakma mindennapjaiba. Könyvespolcaink roskadoznak az elméleti marketingszakkönyvektől, de kevés van köztük, amely a valóságos gyakorlatot dolgozza fel. Baja Sándor Marketingkalandok című könyve azt a világot értelmezi a marketinges szemszögéből, amelyet fogyasztóként immár mi is naponta átélünk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2004
Oldalak száma:176
Súly600 gr
ISBN2310002595977
ÁrukódSL#2109028140
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!