Kommunikáció üzletben és tudományban - Innovatív megközelítések és módszerek

wolters kluwer hungary kft.  | 2021  | kemény kötés  |  220 oldal

Libri Antikvárium
Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. Úgy véljük, hogy mind a tudomány, mind az üzlet világában érvényes a kommunikációtudomány egyik, általunk itt kibővített alaptézise: nem lehet nem (jól) kommunikálni. A harmadik évezred bővelkedik a globális változásokban és a nagy fordulatokban, pedig még csak két évtized van a hátunk mögött. Az ilyen feszültségekkel teli időszakokban még jelentősebbé válik a kommunikáció szerepe, azé a kommunikációé, amely kultúrát formálhat. Akkor is, ha rossz, és akkor is, ha jó. E kötet az utóbbi fejlesztését tűzi ki célul, teszi ezt három alapvető megfontolás alapján: Az első az, hogy békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. A második, hogy nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván. A harmadik pedig az, hogy lehet, van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első kommunikációs tréning korszaka lezárult. Újabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak. Jelen kötettel ezek meghonosodásához kívánunk hozzájárulni. Munkánk kettős célja, hogy a hatékony kommunikációhoz szükséges készségeket új nézőpontból mutassa be, illetve hogy alaposan kidolgozott gyakorlatokkal segítse a fejlesztésben részt vevőket, legyenek akár oktatók, akár tanulni vágyók, egyetemre vagy munkába járók. Ajánljuk a kötetet tudománynak és üzletnek egyaránt, osztozva az ókori szerző, Quintilianus véleményében, mely szerint: ,,A legjobb szavak ugyanis [...] a gondolatokhoz tapadnak és saját fényükkel világítanak. Mi azonban úgy vadászunk rájuk, mintha rejtőzködnének és mindig menekülnének előlünk." Vadászat helyett tehát kíváncsiságot, menekülő szavak helyett pedig megérdemelt sikert és örömet kívánunk a kommunikációban!
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
bontatlan csomagolásban
Kiadó wolters kluwer hungary kft.
Kiadás éve2021
Oldalak száma:220
Súly200 gr
ISBN2310015801393
ÁrukódSL#2112274529
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Sarah Beth Durst: Bűbájok boltjaSarah Beth Durst: Bűbájok boltja