Kampánykommunikáció

akadémiai kiadó  | 2003  | papír / puha kötés  |  174 oldal

Libri Antikvárium
Az Erasmus Közéleti Kommunikációs Intézetben 2002-ben az Intézet alapító igazgatójának, Sárközy Erikának a vezetésével a Fiatal Kutatók Klubjának egy csoportja a kampánykommunikációt választotta kutatási témának. A kutatás fókuszában a 2002-es országgyűlési választásokat megelőző kampány állt. Céljuk egyrészt az volt, hogy a kampány különböző dimenzióinak kutatásával többet tudjanak meg a magyar politikai élet bizonyos jellemzőiről, másrészt a politikai kommunikáció müködési mechanizmusairól szerettek volna mélyebb ismereteket szerezni. A kutatás eredményeként tanulmányok sora született. A kötet szerzői vizsgálták a perszonalizációt, azaz a személyiség előtérbe kerülését a politikában, a kampányviták interakciós, nyelvi sajátosságait, a női politikusok szerepvállalását és kommunikációs stratégiáját, az új kommunikációs technikák alkalmazását a kampányban, valamint a státusztörvény vitájának a diskurzív rend alakításában betöltött szerepét. Sajátos megközelítésmódjukkal szeretnék a jelenségek újabb aspektusait feltárni és továbbgondolásra érdemes megállapításokat tenni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:174
Súly200 gr
ISBN0489003478038
ÁrukódSL#2103846049
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Berg Judit: Rumini KővárosbanBerg Judit: Rumini Kővárosban