Japán vállalatok vezetése és szervezése SIKEREK ÉS PROBLÉMÁK

közgazdasági és jogi könyvkiadó  | 1985  | kemény kötés  |  283 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó (Rényi Péter) 7 A szerző előszava 11 Bevezetés: krízisek és látványos felemelkedések 19 Hagyományos értékek és intézmények a japán szervezetek fejlődésében 30 Japán modernizálásai: japán szellem - nyugati technológia 30 A hagyományos értékek és intézmények szerepének és jelentőségének megítélése 40 A természeti feltételek és a főbb társadalmi-történelmi adottságok 45 A közösség, a társadalmi csoport 53 Az egyén és a csoport viszonya 57 A munkamegosztás hiánya és az együttműködés 63 A főnök és a beosztott 67 Versengés és elszigetelődés 76 A követő fejlesztés 79 A japán vállalatok és a gazdaságirányítás rendszere 85 A japán vállalati struktúra 85 A vállalatcsoportokat összetartó erők 91 A kereskedőházak 103 A kis- és középvállalatok 108 A japán vállalatok sajátos céljai. A japán kapitalizmus összeomlott? 118 Az állami bürokrácia és a vállalatok 126 A japán nagyvállalat vezetésének szervezése 140 A japán nagyvállalat szervezeti struktúrája 140 Az életre szóló foglalkoztatás rendszere 148 A káderkiválasztás és -képzés 156 A szenioritás 177 A vállalati munkaügyi rendszer összefoglaló értékelése, a jövő problémái 185 Döntési rendszer és felelősség 197 A japán nagyvállalatok termelésszervezése 207 Szervezési-fejlesztési stratégiák és módszerek 207 A minőségi körök 213 A kanban és más termelésirányítási módszerek 227 A japán módszerek alkalmazásának "elméleti" és gyakorlati tapasztalatai 237 Kísérletek a japán vállalatok sikereinek magyarázatára 237 Ouchi Z-elmélete 241 Pascale és Athos 7S-elmélete 248 A japán vezetési és szervezési módszerek külföldi alkalmazsásának tapasztalatai 253 Befejezés: a japán vállalati sikerek gyökerei, a japán módszerek alkalmazásának lehetőségei 263 Függelék A Hewlet - Packard vállalati "filozófiája" 272 Irodalomjegyzék 279
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó közgazdasági és jogi könyvkiadó
Kiadás éve1985
Oldalak száma:283
Súly400 gr
ISBN2399992904785
ÁrukódSL#2108193664
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya