Industrial Organization: Markets and Strategies

cambridge university press  | 2012  | papír / puha kötés  |  702 oldal

Libri Antikvárium
Industrial Organization: Markets and Strategies provides an up-to-date account of modern industrial organization that blends theory with real-world applications. Written in a clear and accessible style, it acquaints the reader with the most important models for understanding strategies chosen by firms with market power and shows how such firms adapt to different market environments. It covers a wide range of topics including recent developments on product bundling, branding strategies, restrictions in vertical supply relationships, intellectual property protection, and two-sided markets, to name just a few. Models are presented in detail and the main results are summarized as lessons. Formal theory is complemented throughout by real-world cases that show students how it applies to actual organizational settings. The book is accompanied by a website containing a number of additional resources for lecturers and students, including exercises, answers to review questions, case material and slides.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 7 990 Ft

A termék megvásárlásával

799 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó cambridge university press
Kiadás éve2012
Oldalak száma:702
Súly2000 gr
ISBN2399963076350
ÁrukódSL#2111805791
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 7 990 Ft

A termék megvásárlásával

799 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Iklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatbanIklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatban