Hogyan készítsünk hatékony interjút / How to be a better...Interviewer

co-nex könyvkiadó kft.  | 1999  | kemény kötés  |  270 oldal

Libri Antikvárium
Megjegyzés: Kétnyelvű. ELŐSZÓ Az emberek többsége egy használt autó megvásárlása előtt szerelőre bízza annak alapos átvizsgálását. A potenciális új jelöltek kiválasztását, interjúzását azonban a vezetők többnyire maguk végzik, minden előzetes ismeret és tanulmány nélkül. Pedig egy autó és egy ember ,,bonyolultsága" aligha hasonlítható össze egymással. Mégis az interjúzás terén - amelynek végső célja a jelölt minél mélyebb megismerése - mindenki szakembernek érzi magát. Van, aki az intuíciójában bízik, másoknak szuperbiztos kérdései vannak, sokan az első benyomásokra alapoznak. Talán ez az oka annak, hogy a szakirodalom az interjú hatékonyságát a jelölt későbbi beválása szempontjából - a többi kiválasztási módszerhez képest - alacsonynak tartja. Pedig a vezetők karrierje semmitől sem függ annyira, mint a beosztottak teljesítményétől. Mi tehát a megoldás? Ehhez nyújt segítséget Margaret Dale könyve, amely hiánypótló a magyar könyvpiacon. A könyv 6 fejezete kronológiai sorrendben írja le az interjú menetét az előkészítéstől az interjú lefolytatásán át a befejező mozzanatokig. Az elméletet több mint 50 példa, esettanulmány teszi gyakorlatiassá, olvasmányossá. Ahogy halad az olvasó a könyvben, úgy válik egyre nyilvánvalóbbá, hogy az interjúzást is ugyanúgy tanulni kell, mint a könyvelést vagy a programozást. Egyvalamit azonban mindenkinek tudomásul kell vennie: ahogy úszni is csak vízben lehet megtanulni, az interjúzás terén is csak a gyakorlat tehet valakit szakértővé. Ehhez biztosítja a szilárd alapokat ez a részletes, korrekt és jó stílusban megírt mű. Az angol-magyar tükörfordítás pedig azoknak nyújt segítséget, akik az interjú angol szaknyelvét is szeretnék elsajátítani. Vissza TARTALOM Bevezetés 6 Köszönetnyilvánítás 7 1. Bevezetés 8 Mi az interjú? 8 Miért éppen interjú? 9 Az interjúkészítés indokai 11 Hogyan tovább? 15 2. A megfelelő interjútípus megválasztása 17 Bevezetés 17 Miért használjunk másfajta interjút? 18 Interjútípusok 23 Interjútervezés 29 3. Felkészülés az interjúra 42 Milyen információkra van szükség? 42 A többi résztvevő felkészítése 45 Különleges megfontolások 50 Összefoglalás 58 4. Az interjú menete 60 A jelöltek és az interjúkészítők kényelembe helyezése 67 Nyitás és üdvözlés 68 Információk megszerzése 68 Információk szolgáltatása 77 Az interjú irányítása 80 Az interjú lezárása 84 Összefoglalás 85 5. A kiválasztó döntés 87 Veszélyes hatások 87 Döntés a felvételre kerülő személyről 105 Hogyan kerüljük el a buktatókat? 111 Összefoglalás 111 6. Az interjú után 114 Az állás felajánlása 114 A sikertelen jelöltek tájékoztatása 116 Visszajelzés 119 Titokvédelem 121 Feljegyzések 123 Fejlesztési tervek 123 Összefoglalás 126 Kifejezések jegyzéke 128 Hivatkozások (irodalom) 131 Tárgymutató 132
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó co-nex könyvkiadó kft.
Kiadás éve1999
Oldalak száma:270
Súly600 gr
ISBN2399979590260
ÁrukódSL#2110076367
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya