Exponenciális marketing

hvg könyvek kiadó  | 2006  | keménytábla, védőborító  |  240 oldal

Libri Antikvárium
Az Exponenciális Marketing nem egy gyökeresen új marketing szemlélet, inkább kibővíti a jelenlegi szemléletet a marketingnek az üzleti tervek megvalósulása során a szervezetekre gyakorolt egyre (azaz exponenciálisan) bővülő hatásának elemzésével. Fantasztikus dolog egy változást irányítani, de egyben magányos is a vezető. Egyedül azonban nem igazán lehet jelentős változásokat véghezvinni, szükség van a többiek segítségére is, és épp ebben rejlik az exponenciális marketing igazi ereje: bevonni másokat is az üzleti elképzelés megvalósításába. A könyv ezt a marketing szemléletet hivatott bemutatni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó hvg könyvek kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:240
Súly540 gr
ISBN2399994160189
ÁrukódSL#2107970107
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power