Elegáns megoldások nyomában

hvg kiadói rt.  | 2011  | papír / puha kötés  |  245 oldal

Libri Antikvárium
Miért azok a legjobb ötletek, amelyekből hiányzik valami? Mitől lett a Maffiózók befejező része a televíziózás történetének egyik legnagyobb visszhangot kiváltó eseménye? Miért okoz függőséget a sudoku, és miért olyan pokolian ellenállhatatlan az iPhone? Az ok egy szóban kifejezve az elegancia. Az üzleti életben nincs megállás. A különleges, innovatív, kreatív képességre egyre nagyobb szükség van a kiélezett piaci versenyben. A dizájngondolkodás szinte létkérdés a mai gazdasági életben. De vajon mi kell egy jó termékhez, vannak-e szabályai a tudatos dizájngondolkodásnak? A szerző életútját és karrierjét gyökeresen megváltoztatták azok a feltételezések, hogy a valóban kreatív ötletekhez inkább a teendők stoplistájára, mint toplistájára van szükség; hogy az innovatív és kreatív ötletek nem abból indulnak ki, mit kell tenni, hanem abból, mit nem kell tenni; és ehhez mindenekelőtt azt kell tisztázni, mi az, amit feltétlenül abba kell hagyni. Azért, hogy a végére járjon ezeknek a furcsa, szokatlan gondolatoknak, éveken át gyűjtötte az elegáns megoldások legjobb példáit, és döbbenten tapasztalta, hogy ezekből mindig hiányzik valami. A bemutatott példák jól érzékeltetik, hogy valóban, ami nincs, az gyakran ugyanolyan hatékony vagy még hatékonyabb, mint ami van. A szerző lépésről lépésre mutatja be, hogy a hiányzó elem hogyan aktivizálja természetes szimmetriaérzékünket, hogyan hat csábítólag képzeletünkre, hogyan ébreszt rá az állandó bővítési kényszer képtelenségeire, és igazolja, hogy a szűkös erőforrások világában a kevesebb több, ráadásul fenntartható módon. Szimmetria, csábítás, csökkentés, fenntarthatóság: ezek az elegancia alkotóelemei, amelyekre a hiányzó elem hatásmechanizmusa épül. Bármilyen hihetetlen - állítja a szerző -, erre a megszokott reakcióinkkal teljesen ellentétes logikára épülnek a valóban innovatív, átütően eredeti, elegáns megoldások. Úgy látszik, telibe talált: a könyv gondolatait a dizájnereken kívül már az üzletemberek is világszerte átvették és alkalmazzák, a TED pedig a dizájngondolkodást meghatározó alkotások közé sorolta.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 520 Ft

A termék megvásárlásával

152 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó hvg kiadói rt.
Kiadás éve2011
Oldalak száma:245
Súly300 gr
ISBN2399998560138
ÁrukódSL#2108288504
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 520 Ft

A termék megvásárlásával

152 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya