David Ogilvy

Egy reklámszakember vallomásai

park kiadó  | 1995  | kemény kötés  |  181 oldal

Libri Antikvárium
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal. TARTALOM Miért írtam ezt a könyvet? 7 Életem 19 Hogyan vezessünk a reklámügynökséget? 22 Hogyan szerezzünk ügyefeleket? 41 Hogyan tartsuk meg az ügyefeleket? 74 Milyen a jó ügyfél? 90 A nagy reklámkampányok felépítése 107 Hogyan írjunk hatásos reklámot? 122 A reklámok, plakátok képanyaga 133 Milyen a jó televíziós reklám? 147 Hogyan reklámozzunk hatásosan élelmiszert, turistautat vagy gyógyterméket? 152 Hogyan lehet a csúcsra jutni? Tanácsok a fiataloknak 159 Be kell-e tiltani a reklámot? 167
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó park kiadó
Kiadás éve1995
Oldalak száma:181
Súly500 gr
ISBN2310012824678
ÁrukódSL#2112458401
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Steve Berry: A Medici-hagyatékSteve Berry: A Medici-hagyaték