Contemporary advertising and Integrated Marketing Communications

mcgraw-hill  | 2011  | papír / puha kötés  |  722 oldal

Libri Antikvárium
Contemporary Advertising is perhaps the most popular advertising text on the market. It is known for its current,real-world examples and clear writing style. As a result of market feedback and the author's knowledge of current trends in the field of advertising,the seventh edition places an increased emphasis on Integrated Marketing Communications (IMC) and the role of IMC in planning advertising strategy.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó mcgraw-hill
Kiadás éve2011
Oldalak száma:722
Súly400 gr
ISBN2310007426979
ÁrukódSL#2111625834
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Iklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatbanIklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatban