Consumed: How Markets Corrupt Children, Infantilize Adults, and Swallow Citizens Whole

norton & company  | 2008  | papír / puha kötés

Libri Antikvárium
A powerful sequel to Benjamin R. Barber's best-selling Jihad vs. McWorld, Consumed offers a vivid portrait of a global economy that overproduces goods and targets children as consumers in a market where there are never enough shoppers-and where the primary goal is no longer to manufacture goods but needs. Disturbing, provocative, and compelling, this book examines phenomena as seemingly disparate as adolescent fashion trends for adults, megachurches, declining voter participation, the privatization of the public sphere, branding, and the rise of online shopping to show how the freedoms of the free market have undermined the freedoms of the deliberative adult citizen. Barber brings together extensive empirical research with an original theoretical framework for understanding our contemporary predicament.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 890 Ft

A termék megvásárlásával

489 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Újszerű állapotban
Kiadó norton & company
Kiadás éve2008
Súly180 gr
ISBN0599001099712
ÁrukódSL#2107787093
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 890 Ft

A termék megvásárlásával

489 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power