Anne Evans

Benchmarking

közgazdasági és jogi kiadó  | 1997  | papír / puha kötés  |  200 oldal

Libri Antikvárium
Tartalom A szerzőről 9 A szerző jegyzete 10 Mi a benchmarking? 11 A benchmarking definíciói 12 A benchmarking és az ezt tanuló szervezetek 14 Kik használnak bechmarkingot? 17 Miért használjunk benchmarkingot? 19 A kezdetek - a benchmarking fejlődése 20 A benchmarking típusai 23 Belső benchmarking 23 Verseny-benchmarking 24 Területi vagy funkcionális benchmarking 24 Folyamati vagy általános benchmarking 25 Milyen szavakkal jellemezhető a benchmarking? 25 Kinek válhat előnyére a benchmarking? 26 Mielőtt benchmarkolni kezdene 28 A benchmarking madártávlatból 30 Mit benchmarkoljunk? 30 A nem kézzelfogható dolgok benchmarkolása 32 Benchmarking-modellek 33 Egy sikeres benchmarking-modell feltételei 34 Egy alapvető bechmarking-folyamatmodell 36 Benchmarking-stílusok 36 Első lépcső: a benchmarking-projekt megtervezése 38 Második lépcső: a benchmarking-csoport megalakítása 41 Harmadik lépcső: a szükséges adatok összegyűjtése 44 Negyedik lépcső: a teljesítménybeli különbségekre vonatkozó adatok elemzése 47 Ötödik lépcső: cselekvés és folyamat állandóvá tétele 49 A benchmarking beindítása 51 Az első lépések 51 A beindítás első lépése: a vizsgálat 52 A beindítás második lépése: a gondolkodás 55 A beindítás harmadik lépése: az összehasonlítás 57 A benchmarking-típusok alkalmazásához szükséges első három lépés 60 A negyedik beindító lépés: az adaptálás 63 Az ötödik beindító lépés: a rendszerbe állítás 65 A benchmarking-csoportok felállítása 68 A csoportok felállításának előnyei a benchmarking során 69 A csoportok három fajtája 71 A vezető csoport 71 A fő csoport 72 A látogató csoport 72 A csoporttagok kiválasztása 73 A csoportok egyensúlyozása 74 A Myers-Briggs típusú jelző 75 Csoportmenedzsment-rendszerek 75 A Belbin-modell 77 A benchmarking-csoportok feladatmeghatározása 79 Költségtényezők és a projekt pénzügyi terve 81 Csoporttagság és támogatottság 82 A projekt mibenlétének tisztázása 82 Csoporttagság és logisztika 83 A projekt tevékenységi köre 83 A benchmarking során használt folyamatelemzési eszközök 85 Folyamatábrák 86 Munkafolyamat-diagramok 91 Adatgyűjtő lapok 93 Grafikus ellenőrző lap 94 Futódiagram 94 Szórásdiagram 95 Hisztogram (gyakoriságmegoszlási diagram) 96 Pontgrafikon 97 Szár- és levéldiagram 98 Pareto-analízis 99 Ok-okozat diagramok 101 Statisztikai folyamat-ellenőrző táblázatok 103 A folyamatelemzési eszközök használata 104 A benchmarking-képességek fejlesztése 105 Benchmarking-alapképzés 106 Egy vezetőképző szeminárium keretei 106 Bevezető oktatás a benchmarking-gyakorlatról alkalmazottak számára 107 Benchmarking-csoporttagok és -vezetők gyakorlati képzésének keretei 108 A benchmarking-csoportok műödéséhez szükséges készségek 109 Folyamatelemzési készségek 111 Szociális készségek 112 Problémamegoldó készségek 112 Kutatói készségek 117 Értekezlettel kapcsolatos készségek 118 Íráskészség 126 Tárgyalókészség 126 Képzési szükségleteinek meghatározása 127 A képzés lebonyolítása 128 A benchmarking fókuszának szűkítése 132 A döntő fontosságú benchmarking-célok kiválasztása 133 A benchmarking-célok kiválasztása 133 Az adatgyűjtési terv kidolgozása 136 Házon belüli kutatómunka 137 Másodlagos külső kutatómunka 138 Adatkezelési eszközök 143 Mátrix használata összehasonlításokhoz 144 A benchmarking-társulások irányítása 146 Kategóriájában Ön a legjobb vagy egyszerűen csak jobb? 146 A benchmarking-partnerek kiválasztása 149 Egy benchmarking-kapcsolatrendszer létrehozása 151 A benchmarking "hogyanjának" megtervezése 152 Az első kapcsolatfelvétel 152 A megfelelő személy megtalálása 152 Az információs csomag 153 Telefonhívás ismeretlenül 154 A bemutatkozó levél 154 Felmérések 155 Telefoninterjúk 156 Látogatások 156 A látogatás megtervezése 156 A benchmarking-látogatás vezetése 158 A látogatás után 158 Etika és etikett a benchmarkingban 159 Köszönetnyilvánítások 159 Viselkedés 160 Üzletviteli szabályzat 160 Összehasonlítás a benchmarkkal 162 Visszatérés a specifikációhoz 163 A teljesítménybeli különbség összehasonlító elemzése 163 Mennyiségi elemzés 164 Minőségi elemzés 165 A benchmark felismerése 169 A teljesítménykülönbség típusai 169 A benchmarking eredményeinek hasznosítása 176 A jelentés szerkezete 177 A munka céljának megállapítása 177 Köszönetnyilvánítás 178 Összegzés és javaslatok 178 Fogyasztói igények 178 A projekt munkacsoportjára vonatkozó részletek 179 A munkacsoport eljárásai 179 Döntéshozatali módszerek 179 A projekt ütemterve 180 Információforrások 180 Alkalmazott módszerek 181 Elemzés 181 Eredmények, következtetések és javaslatok 181 Akcióterv 181 Mellékletek 182 Előadások 183 A változtatás iránti elkötelezettség megszerzése 183 Lelkesedés 184 Kitartás 184 Észlelés 185 Meggyőzés 185 Tervezés 186 A teljesítménynövekedés elérése 186 Tanuló szervezetté válás a benchmarkingon keresztül 187 A benchmarking-kapcsolatrendszer fenntartása 187 A benchmarkokat ellenőrizze rendszeresen! 188 Az adatbázis fenntartása 188 Egy benchmarking-osztály létrehozása 189 Irodalomjegyzék 191 Tárgymutató 197
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó közgazdasági és jogi kiadó
Kiadás éve1997
Oldalak száma:200
Súly200 gr
ISBN2399988940919
ÁrukódSL#2108533629
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 990 Ft

A termék megvásárlásával

99 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Frei Tamás: Kobalt - Libri Különleges KiadásFrei Tamás: Kobalt - Libri Különleges Kiadás