Túri Gáborné

Anyanyelv, kommunikáció, viselkedéskultúra

agrárszakoktatási intézet  | 1998  | papír / puha kötés  |  153 oldal

Libri Antikvárium
Tartalom BEVEZETŐ 7 1. A KOMMUNIKÁCIÓ FOGALMA 11 A kommunikáció 11 Kommunikációs tényezők 12 A véletlen kommunikáció 12 A szándékos kommunikáció 13 Kép a másik emberről 13 A befogadó feladata 13 A kommunikáció típusai 14 A személyiség pozíciói a kommunikációs kapcsolatban 14 A kommunikációs folyamat 17 A kommunikáció funkciói 18 A kommunikáció eszközei 19 A nyelvi jelek szerepe a kommunikációban 23 A nem verbális jelek 24 A tömegkommunikáció 27 A televízió 28 A sajtó 29 A rádió 30 Személy és csoport közötti kommunikáció 31 A személyiség megismerése 33 Az önértékelés és a csoporthoz való viszony 33 Önmegvalósítás, másokra hatás 39 A saját csoport, a csoport jellemzői 50 Összefoglalás 51 Csoportjátékok 52 A művelt társalgás követelményei 53 Jog, erkölcs, illem 54 Viselkedjünk 56 A köszönés 56 A kézfogás 58 Tegező, magázó köszönések 59 A művelt társalgás követelményei 61 Kapcsolatteremtés 61 Kapcsolatteremtés az irodalomban 63 Kapcsolatteremtés a mindennapokban 65 A kapcsolattartás nyelvi kifejezőeszközei 55 Bemutatkozás 65 A bemutatás 67 A verbális és nem verbális kommunikáció kapcsolata 68 Összefoglalás 69 2. HELYESÍRÁS, HELYESEJTÉS 70 A nyelvi jelek csoportosítása 70 Egy kis helyesírás 73 Tarkabarka mondatok 74 Helyesírásunk alapelvei 76 Az élő beszéd zenei kifejező eszközei 79 3. BESZÉDHIBÁK, EJTÉSHIBÁK 81 Beszédmodor, öltözködés, testi higiénia 84 Diplomácia, tolerancia, megértés, tapintat, diszkréció 91 A jellemzés, a párbeszéd és a vita fogalma, szerepe, hatása 96 A vita 102 4. SZÖVEGÉRTÉS, SZÖVEGSZERKESZTÉS 104 Szándéknyilvánítás 108 Felszólítás 109 Meghívás 110 A beszélgetés 112 Szóbeli szövegszerkesztés 113 Alkalmi beszéd 114 Szövegszerkesztés, értés szóban és írásban 115 Összefoglalás 118 Az egyén és a család életében szükséges nyomtatványok 118 Úti okmány - igénylőlap 119 Nyugta és ellennyugta 119 A telefonálás illemtana 124 5. A REKLÁM 127 A reklám fogalma 128 A reklám hatásának folyamata 128 A reklám nyelvi eszközei 129 A reklám kivitelezése (reklámeszközök ) 130 6. LEVELEZÉSI ISMERETEK, ÖNÉLETRAJZ 132 A magánlevél 132 A hivatalos levél 134 Az üzleti levél 136 Üzenet faxon 136 Szakmai önéletrajz 137 Kísérő levél 138 Kérvény, kérelem 139 Fellebbezés 140 Panasz 141 7. TÁRGYALÁS, ÜZLETI TÁRGYALÁS 143 A tárgyalás fogalma, szerepe, fajtái 143 A tárgyalás szerepe 143 A tárgyalás szakaszai 143 A tárgyalás lebonyolítása (tárgyalástechnika) 145 A meggyőzés 147 Az üzleti tárgyalás 148 Az eredményes tárgyalás feltételei 148
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó agrárszakoktatási intézet
Kiadás éve1998
Oldalak száma:153
Súly340 gr
ISBN2399973987011
ÁrukódSL#2110382398
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Steve Berry: A Medici-hagyatékSteve Berry: A Medici-hagyaték