Agrármarketing

mezőgazda kiadó  | 1995  | kemény kötés  |  246 oldal

Libri Antikvárium
A mai tapasztalat azt mutatja, hogy a kizárólagos fogyasztó- vagy versenytárs-orientáció nem elegendő feltétele a sikeres piaci szereplésnek. A fő cél a külső környezetnek, a fogyasztói és a vevői igényeknek, a versenytársak magatartásának, a makro- és mikrokörnyezet változásának és a vállalat lehetőségeinek (erőforrásainak, erős és gyenge pontjainak) összevetése, összehangolása - amit az agrár- és élelmiszer-ipari vállalkozásoknak is szem előtt kell tartaniuk a siker érdekében. Ehhez nyújt segítséget a kötet, amely a marketing korszerű ismereteit agrár- és élelmiszer-ipari termékekhez kapcsolódó adatgyűjtéseken, példákon, elemzéseken keresztül tárgyalja.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Ceruzás aláhúzásokkal.
Kiadó mezőgazda kiadó
Kiadás éve1995
Oldalak száma:246
ISBN2399964110695
ÁrukódSL#2110095599
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély