A tömegkommunikáció elmélete

osiris kiadó  | 2003  | kemény kötés  |  473 oldal

Libri Antikvárium
A tömegkommunikáció elmélete a médiaoktatásban világszerte használt kézikönyv. A szerzõ alapos áttekintést nyújt a tömegkommunikációs eszközök és rendszerek történetérõl, működésérõl, a média társadalmi szerepérõl, kulturális hatásairól, valamint megismertet a tömegkommunikáció tudományos kutatásának legfontosabb területeivel és legbefolyásosabb irányzataival (hatásvizsgálatok, kultivációs elemzés, használat és grafitikáció stb.). A kötet nélkülözhetetlen a felsõoktatásban a média- és kommunikációszakos hallgatók számára, de komoly érdeklõdésre tarthat számot a művelt laikus közönség körében is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó osiris kiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:473
Súly500 gr
ISBN2399984190325
ÁrukódSL#2110938819
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 13 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya