A nagy adrenalin játék (reklámcsinálás-amitől gyorsan ver a szívem)

geomédia kiadói rt.  | 2000  | kemény kötés  |  388 oldal

Libri Antikvárium
Ajánljuk minden reklámkészítéssel foglalkozó szakembernek, a reklámszakmát megismerni vágyó diáknak és hirdetőnek. Az izgalom következtében termelődő adrenalinra mindenkinek szüksége van az életben maradáshoz. Különösen igaz ez a reklámok készítésével foglalkozókra - vélekedik a kötet szerzője, aki gyakorló kreatívigazgatóként a szakember szemszögéből tudja bemutatni a reklámügynökségi munkát, a reklámkészítés izgalmas folyamatát, a hatékony munkához nélkülözhetetlen munkakapcsolatok kialakításának és fenntartásának módszereit, valamint a kreatív munkát meghatározó egyéb tényezőket, állapotokat és jelenségeket. Az alapos és jól felépített mű leginkább David Ogilvy munkáihoz hasonlítható, azzal az alapvető különbséggel, hogy Kaszás kifejezetten a magyarországi viszonyokról és lehetőségekről értekezik, és a hazai reklámszakma színvonalának javítását tartja szem előtt. Külön említést érdemel a szakma jövőjével kapcsolatos elképzeléseket tárgyaló fejezet, amely mindenki számára megszívlelendő gondolatokat fogalmaz meg.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2000
Oldalak száma:388
Súly500 gr
ISBN0469001338794
ÁrukódSL#2106030916
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya