A márkaimázs felépítése

alexandra kiadó  | 2005  | füles, kartonált  |  174 oldal

Libri Antikvárium
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítés tapasztalatait osztja meg. Felismerve a kihívást, márkánkat keményen meg kell "dolgoztatnunk". Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment vállalatunkban; miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé; hogyan tudja eltartani magát a márka anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó alexandra kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:174
Súly360 gr
ISBN2399973119337
ÁrukódSL#2111149211
Kötésfüles, kartonált

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 090 Ft

A termék megvásárlásával

109 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem