A PEDAGÓGUSOK GONDOLKODÁSÁNAK KUTATÁSI MÓDSZEREI

műszaki könyvkiadó  | 2003  | cérnafűzött, keménytáblás  |  122 oldal

Libri Antikvárium
PEDAGÓGUSOKNAK AJÁNLJUK! Már az a tény, hogy a pedagógusok alkotják az értelmiség legszélesebb rétegét, önmagában is indokolja, hogy gondolkodásuk kutatásával egy önálló kötet foglalkozzon. A külföldön már eredményesen alkalmazott új módszerek bemutatása, mely a szerző egyik célja, nagymértékben segítheti a hazai pedagóguskutatások színvonalának emelkedését. A "hangosan gondolkodás", a "támogatott felidézés és a narratív módszerek"; a "fogalmi térkép", "szereprepertoár-rács" és a "metaforakutatás" ma már mindazon területek vizsgálatának metodológiai eszköztárába beletartozik, amelyekben a gyakorlati tevékenység és az elméleti gondolkodás egymást átszőve jelenik meg. E módszerek lehetőséget nyújtanak a megfigyelt tevékenység mögötti nézetek, vélemények feltárására, valamint a gyakorlati cselekvéssel fennálló kapcsolataik elemzésére. A módszertani újdonságok mellett a pedagóguskutatás történetéről, a kutatási fókuszok változásairól is áttekintést kaphatunk a kötetből.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:122
Súly200 gr
ISBN2310005962738
ÁrukódSL#2111136805
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power