A Végső áldozat kötet közepes állapotú könyv, a borítón karcolások vannak és belül néhány lap széle enyhén megtépődött. A többi könyv jó állapotú antikvár könyv.
Hősök Kora
Acélos izmú hősök, dús idomú leányzók, fergeteges kalandok, a fekete mágia rontó hatalma...
Ezekből az elemekből épül fel a fantasynak az az irányzata, amit ,,kard-és-boszorkányság"-nak is szokás nevezni. Legkedveltebb hőse, a kimmériai Conan, immár nemcsak több könyv lapjairól, hanem a mozivászonról is ismerős a magyar közönség számára. Válogatásunk Conan testvéreit mutatja be az olvasónak, ugyanannak a szerzőnek a tollából: Kull királyt, aki atlantiszi barbárból verekszi föl magát egy rég letűnt kor leghatalmasabb uralkodójává; Bran Mak Mornt, az antik Rómával élethalálharcot vívó piktek legendás főnökét; Cormac FitzGeoffreyt, a szentföldi keresztes hadjáratok vad és féktelen hősét; Solomon Kane-t, a rettenthetetlen puritán kalandort a nagy felfedezések és a vallásháborúk idejéből...
A kötet összes elbeszélése most jelenik meg először magyar nyelven.
Az igazgyöngy erődje
Az Elric sorsát formáló erők a legkegyetlenebb végzetet szánták az albínó hercegnek: nemcsak saját eszméivel, de népének hagyományaival is szakítania kell. A Káosz Lordjának praktikáin, unokatestvérének csalárdságán kívül meg kell bírkóznia újonnan szerzett kardjával, a Viharhozóval is, amely, ha vérszomja feltámad, nem törődik gazdája akaratával sem, a legváratlanabb pillanatban gyilkol.
És mindig a legrosszabbkor..."
Végső áldozat
Egyetlen druida áll szemben a Birodalom leghatalmasabb varázslóival.
A fagyos hegyektől az óceán mélyére süllyedt erdőig, a csatamezőktől Lat-Nam csillogó altemplomáig vezet Zöldike, a druida útja, és vele együtt utazik a rongyos sereg. Keresik azokat a varázsigéket, melyekkel legyőzhetik a haragos varázslók seregét, és véget vethetnek a félelem uralmának. Miközben Zöldike azért küzd, hogy lerántsa a leplet az ősi rejtélyről, Sirály, a favágó kegyetlen párbajt vív a Keldon hadúrral, aki egy rettenetes titkot őriz a múltból.
A túlerővel szemben harcoló maroknyi seregnek véres csatákon kell átverekedni magát, s úgy tűnik minden elveszett. Rá kell jönniük, hogy a hősiesség, a bátorság, az önfeláldozás mind hiábavaló, csakis egyetlen, végső, kétségbeesett varázsige mentheti meg őket. De ahhoz, hogy ez kimondathassék, Zöldikének meg kell hoznia a végső áldozatot.
Profundis
A mágikus apály Földjének varázshasználóit, a Hálózat beavatottjait a Két Hold-krízis után újabb veszedelem fenyegeti. Egy ismeretlen vérszomjas szekta tör az elpusztításukra, de nem kíméli eddigi ellenfeleiket, a Mester híveit sem. A túlélők kínos dilemmával néznek szembe: békét köthetnek-e a sötétség erőivel, hogy egy sokkal sötétebb hatalom győzelmét megakadályozzák?
Tad Newport, az illuzionista ügynök azonban sokkal súlyosabb terhet cipel náluk. Neki jut a feladat, hogy másodmagával foglalja vissza a meggyengült Hálózatnak egész Amerikát, ahol a messzi múlt árnyai mellett egy nagyon is valóságos fantommal kell megküzdenie.
Abyss
A '20-as évek Amerikájában a szesztilalom és a gazdasági válság idején egy ír gladiátor, egy félvér rendőrnyomozó és egy fiatal hadmérnök sorsát különös erők irányítják. Veszedelmes ellenfelekkel halálos rejtelmekkel kell szembenézniük - pedig porszemei csupán a játszmának, a Hálózat és a Mester - hívők örök küzdelmének, melyben a győztesekre korlátlan hatalom, a vesztesekre a világon túli mélység az Abyss torka vár...
Legenda
Druss, a Csatabárdok Kapitánya élő legenda. Az óidők háborúinak hőse felköltözött a hegyek közé. - a hírnév és dicsőség helyett magányos nyugalmában várja a megváltó halált.
A Drenai Birodalom leghatalmasabb erődítménye Dros Delnoch - ható óriási fallal körülvett bevehetetlen vár. S most, hogy a Birodalom csatát veszít csata után a Nadír hordák ellenében, ez az utolsó erősség, amely még áll, s amely még feltartóztathatja a támadó nomádokat. Egyetlen halvány esély mutatkozik csak a győzelemre: ha Druss a várvédők élére áll...
A Dreina nép sorsa egyetlen vénséges vén, mogorva öregember kezében van, aki talán már a harc művészetét is elfelejtette...
Kardok a halál ellen
Nehwon világának két kalandor-hőse, Fafhrd és a Szürke Egerész tér vissza e mára klasszikusnak számító kötet lapjain. Maguk mögött hagyják Lankhmar városát, nekivágnak az ismeretlennek, hogy írt találjanak szívük fájdalmára - fura és veszedelmes küldetések sorát teljesítik, a legnagyobb mérkőzés azonban hátravan még: sötét erő vonzza őket az óceán túlpartjára, ahol szerelmeik gyilkosa, maga a fondorlatos Halál készül visszavágóra ellenük...
Coramonde Harcosai
Coramonde tartományban, a harcosok és varázslók távoli földjén megfosztanak trónjától egy fiatal herceget.
Hogy a hatalmat visszaszerezhesse, a legerősebb mágia segítségére van szüksége, hisz ellenfele nem más, mint Amon, a misztikus tudományok ostroma nehéz feladatnak igérkezik - még a páncélszörnyek számára is, melyeket téren és időben túlról idéznek meg...
Aréna
Amíg a négy nagy Ház harcos-varázslói az Arénában évenként megrendezett küzdelemre gyülekeznek, idegen érkezik a városba.
Ki lehet a félszemű Garth, és honnan származnak meghökkentő bűvigéi?
Milyen kapcsolat fűzi az egy nemzedékkel korábban elpusztított ötödik nagy Házhoz?
És miért retteg úgy a jövevénytől az Aréna nagymestere?
A választ a sors és a hatalom lapjai rejtik...
A dérfarkas bosszúja
Mit lehet tenni, ha egy külvilágtól elzárt fogadóban elszabadul egy 300 esztendős démon? Van-e menekülés ott, ahol egy rém bárkinek, bármikor kitépheti és megfagyaszthatja a szívét? Segíthet-e ilyen helyzetben három harcművész, egy tibeti láma, vagy a poprádi száztagú rajkózenekar? Ám főleg: érdemes-e egyáltalán bizakodni, ha a rejtélyek után maga Lesly L. Lastex nyomoz? Halálhörgés, vér, sikolyok és harsány röhögés. Ez A Dérfarkas bosszúja. Ne hagyja ki: ezt a könyvet még Leslie L. Lawrence is elolvasta!
+ Mutass többet
- Mutass kevesebbet