Szekfü András

Kommunikáció, nyilvánosság és esélyegyenlőség Magyarországon - A távírótól a Web 2.0-ig

JEL - KÉP KÖNYVTÁR

gondolat kiadó  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  152 oldal

"A szociológiai megközelítések iránt fogékony olvasók, akiket nem pusztán a kommunikációs paradigma belső természetéből adódó sajátosságai foglalkoztatnak, hanem a különböző közlési módok és a társadalom rétegződésének kapcsolata is, biztosak lehetnek abban, hogy az érdeklődésüknek megfelelő könyvet tartják a kezükben. Hacsak futólag is nyomon követték az elmúlt évtized hazai kommunikációs irodalmát, és elolvassák Szekfü monográfiáját, aligha tarthatják túlzónak e megállapítást. A kommunikációs témák mai - kétségtelen impozáns - térhódítása és divatja ellenére meglehetősen ritkán találkozunk olyan könyvekkel, amelyek szerzője markáns szociológiai kérdésfeltevésekre törekedne. A jelen monográfia készítője azáltal, hogy a kommunikációs egyenlőtlenségeket állította vizsgálódásának középpontjába, és a "digitális megosztottság" jelenségkörét nem önmagában, hanem más társadalmi egyenlőtlenségekkel összekapcsolva tanulmányozza, eleve kijelöli egy "par excellence" szociológiai megközelítésmód körvonalait." (Részlet az előszóból.)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 881 Ft

A termék megvásárlásával

188 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó gondolat kiadó
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:152
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly180 gr
Sorozat JEL - KÉP KÖNYVTÁR
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789636930035
Árukód2122816 / 1020986

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 881 Ft

A termék megvásárlásával

188 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa