Ügyfélszolgálat

Gyakran ismételt kérdések

Amennyiben üzleteinkben van készleten a kiadvány, akkor a készletinformációt feltüntetjük webáruházunkban a termékoldalon. Amennyiben azt látja, hogy a termékből 5 darab alatti készlet van az adott boltban, érdemes személyes látogatás előtt közvetlenül az üzlettel egyeztetni. Amennyiben a termékoldalon nem lát információt a bolti készletről, a keresett cikk üzleteinkben nem elérhető.

Online megrendeléskor oldalunkon 5% kedvezményt biztosítunk, ami üzleteinkben, bolti készletről történő vásárlás esetén nem érvényes. A boltokban a termékoldalon eredeti árként jelölt összegért lehet megvásárolni a kiadványt.

A kedvezményes termékeknél oldalunkon minden esetben feltüntetjük, hogy milyen akcióban szerepel, illetve ugyanitt megtekinthető a promóció szabályzata is. Az online akciók és azok tartalma nincs mindig teljes átfedésben a bolti akciókkal.

Webáruházunkban átvételkor történő fizetés, online bankkártyás és PayPalos fizetési mód választható. Libri bolti átvétel megjelölése, illetve előrendelhető termék rendelése esetén előre fizetésre nincs lehetőség. Virtuális termék rendelésekor vagy külföldi szállítási cím megadásakor utánvétes fizetés nem választható.

Libri bolti átvételnél, illetve 14 000 Ft kosárérték felett belföldön (házhozszállítás, Pick Pack Pont, PostaPont) nem terheli szállítási költség a csomagot.

A rendeléseket szállítási díj nélkül tudja átvenni üzleteinkben, emellett belföldön lehetőség van PostaPontos és Pick Pack Pontos átvételre, illetve futáros (GLS, MPL, Sprinter, ExpressOne) kiszállításra. Külföldre a UPS futárszolgálattal szállítunk.

A szállítási költségekről a Fizetés és szállítás menüpont alatt tud részletesen tájékozódni.

Oldalunkon keresztül külföldi címre is tud rendelni. A csomagokat a UPS futárszolgálatával szállítjuk házhoz, a szállítási idő 2-5 munkanap közé esik a konkrét célországtól függően. A szállítási költséget oldalunk a szállítási zóna, illetve a csomag súlya alapján számítja ki a rendelés leadása során. Az esetlegesen felmerülő vámköltségeket a szállítási költség nem tartalmazza.

A csomag kiszállítását a futárszolgálattól kapott e-mailek segítségével követheti nyomon. Külföldi megrendelés esetén a rendelés kifizetése kizárólag előre online bankkártyával vagy PayPallal történhet. A rendelés rögzítése után oldalunk automatikusan átirányítja Önt a banki szerverre vagy a PayPal oldalára.

Antikvár partneres, illetve előrendelhető könyveket sajnos technikai logisztikai okokból nem tudunk külföldre szállítani.

Oldalunkon kétféle antikvár megjelölés szerepel a használt könyveknél. A Libri Antikvár címke esetében a kiadványt a Libri Antikvárium töltötte fel kínálatunkba, míg Antikvár partner megjelölés esetén a beszállító egyike a közel 60 antikvár partnerünk valamelyikének.

Előrendelhető címkével jelöljük azokat a könyveket, amelyek még nem jelentek meg, megjelenés előtt állnak. A kiadótól kapott, a megjelenés dátumára vonatkozó információt minden esetben feltüntetjük a termékoldalon, amennyiben ott nem lát dátumot, akkor a várható megjelenési idő már letelt, azonban a könyvből még nem kaptunk készletet. A beszállító partnerektől kapott, kiadásra vonatkozó információk rendszerint irányadóak, a pontos megjelenés dátumán a kiadók változtathatnak.

Igényelhető címkével jelöljük azokat a könyveket, melyek jelenleg nem rendelhetőek, azokból sem bolti, sem raktári készletünk nincs. A könyvre igénylést tud rögzíteni oldalunkon keresztül regisztrációt/bejelentkezést követően, és a kiadványt kollégáink megpróbálják beszerezni. Amennyiben találunk elérhető példányt a könyvből, árajánlatot küldünk, Ön pedig ez alapján dönthet a megvásárlásáról. A keresési folyamat maximum 30 napig tart és antikvár könyvekre nem terjed ki.

Az e-könyvek virtuális, letölthető könyvek, amelyek e-könyv olvasón vagy más, e-könyvek olvasására is alkalmas eszközön (pl. számítógép, okostelefon) olvashatók. Az e-könyvek általában a szabványos EPUB és MOBI formátumokban érhetőek el oldalunkon, a formátumot minden esetben feltüntetjük a termékoldalon. Az e-könyvekről E-könyv segédletünkben talál részletesebb információkat. A megvásárolt e-könyveket a nevére kattintva, az E-könyveim menüpont alatt tudja letölteni.

Az e-hangoskönyvek olyan digitális hangoskönyvek, amelyeket a megvásárlást követően oldalunkon keresztül lehet meghallgatni. A megvásárolt e-hangoskönyvek a személyes menü E-hangoskönyveim menüpontja alatt érhetőek el és hallgathatóak meg.

A rendelés rögzítése előtt a szállítási, számlázási adatok módosítására a rendelés során, általános adatmódosításra (név, e-mail cím, telefonszám) pedig a felhasználói fiókon belül az Adataim menüpont alatt van lehetőség.

A fiókhoz tartozó e-mail címet csak olyan címre lehet módosítani, amivel nincs még regisztráció rendszerünkben.

A már leadott rendelésnél adatmódosításra korlátozottan van lehetőségünk, kérjük ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.

Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül, vendégként rögzíteni rendelést, azonban fontos, hogy e-könyv és e-hangoskönyv megrendeléséhez, illetve igénylés leadásához mindenképp szükséges a regisztráció, illetve a törzsvásárlói kártya online használata szintén regisztrációhoz kötött.

Kérjük, kattintson a belépés, majd az Elfelejtett jelszó gombra és adja meg e-mail címét. Rendszerünk kiküld egy linket, ami közvetlenül felhasználói fiókjába az Adataim menüponton belül a Jelszó módosítás fülre navigálja, ahol lehetősége lesz a jelszó módosítására. A jelszó min. 8 karakter legyen, tartalmazzon kisbetűt, nagybetűt, számot, de ne tartalmazzon ékezetes betűt és speciális karaktereket.

Pick Pack Pontos, PostaPontos átvétel, futáros kiszállítás megjelölése és virtuális termék vásárlása során az ajándékkártyás fizetést a rendelés 3. pontjánál (Fizetés és számlázás) tudja kiválasztani. Kérjük, válasszon egy alternatív fizetési módot, majd pipálja be a Fizetés Libri ajándékkártyával részt. Ezt követően tudja megadni a kártyaazonosítót (vonalkód alatti számsor) és a biztonsági kódot. Ha több kártyát szeretne felhasználni, kattintson a Kártya hozzáadása gombra.

Bolti átvétel megjelölése esetén az üzletben, átvételkor tudja érvényesíteni a kártyát. Fontos, átvételkor a kártyának még érvényesnek kell lennie, illetve az ajándékkártya bolti felhasználásához a kártya átadása szükséges.

Ajándékkártyát online és üzleteinkben személyesen is tud vásárolni. Online megrendelés esetén a kártya kiválasztása után tudja megadni, hogy mekkora összeggel szeretné feltölteni, illetve ebben az esetben házhoz szállítással és Pick Pack Pontra vagy PostaPontra tudja kérni a kártyát. Bolti vásárlás esetén a kártyát az üzletben kollégáink töltik fel a kívánt összeggel.

Az ajándékkártya a feltöltés időpontjától számítva 12 hónapig érvényes. A rátöltött összeg felhasználása az érvényesség ideje alatt lehetséges. Az érvényesség lejártát követően a kártya vásárlás ellenértékének kiegyenlítésére nem használható fel, a fel nem használt összeg visszatérítésére nincs mód.

Az ajándékkártya felhasználási feltételei az alábbi linkre kattintva tudja megtekinteni:

Ajándékkártya szabályzat

Libri Ajándékkártya felhasználható a libri.hu valamint a Libri Könyvesboltok kínálatában szereplő termékekre az alábbi esetek kivételével:

- online felhasználás esetén előrendelhető és antikvár típusú termékek vásárlásánál,
- ha Libri Ajándékkártyát szeretne vásárolni.

Az ajándékkártya felhasználási feltételei az alábbi linkre kattintva tudja megtekinteni:

Ajándékkártya szabályzat

Ajándékkártyája egyenlegét és érvénytartamát bármikor leellenőrizheti oldalunkon az Információk menüpont Ajándékkártya rovatában, regisztrált fiókjába belépve, nevére kattintva az Ajándékkártyák menüben, bármely Libri Könyvesboltban vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Törzsvásárlói rendszerünk pontgyűjtésen alapul. Törzsvásárlóinknak a Libri Könyvesboltokban és a libri.hu-n vásárolt, a Törzsvásárlói Programban szereplő termékek után pontok formájában jóváírjuk az ár 10%-át Törzsvásárlói Kártyájukon - vagyis minden 10 Ft vásárlás után 1 pontot. Egy adott vásárlásért jóváírt pontok a termék átvételét követő munkanaptól használhatók fel. A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal. Egy vásárlás során a beváltható pontmennyiség legfeljebb a kosár fizetendő értékének 50%-a lehet.

A törzsvásárlói programról az alábbi linkre kattintva olvashat részletesen:

Törzsvásárlói Program

Webáruházunk felületén regisztrációt/bejelentkezést követően a Törzsvásárlói kártyám és adataim menüpont alatt tudja berögzíteni kártyáját. A rögzítést követően online rendelésnél a pontgyűjtés automatikusan történik a Törzsvásárlói Programban részt vevő termékeknél. A gyűjtött pontokat a rendelés leadása során, a Kosár oldalon, a Törzsvásárlói pontok beváltása résznél tudja felhasználni. Online rendelésnél a pontgyűjtés és pontfelhasználás is online történik, átvételnél utólag nincs lehetőség a kártya beolvasására és a használatára.

Bolti készletről történő vásárlásnál a pontgyűjtés és pontfelhasználás is önkéntes, a kártya átadása, a vonalkód pénztárgépbe beolvasása szükséges hozzá.

Az akcióban szereplő vagy kuponkedvezményes termékek, műszaki cikkek, játékot, pont+forint jelöléssel ellátott egyedi termékek, ajándékkártya és a vendégként leadott rendelés nem gyűjt pontot. Online rendelésnél a pontgyűjtés előfeltétele, hogy a törzsvásárlói kártya a fióknál rögzítve legyen, bolti vásárlásnál pedig, hogy a kártya vonalkódja beolvasásra kerüljön.

A törzsvásárlói program szabályzatát az alábbi linkre kattintva olvashatja el:

Törzsvásárlói szabályzat

Igen, virtuális törzsvásárlói kártya igénylésére regisztrációt/bejelentkezést követően az Információk menü Törzsvásárlói Program rovata alatt, vagy nevére kattintva a legördülő menü Törzsvásárlói kártyám és adatai menüpontja alatt van lehetőség.

A virtuális kártya az igénylést követően online rendelésnél rögtön használhatóvá válik, bolti vásárlás esetén pedig az e-mailben kapott vonalkód bemutatásával tudja igénybe venni a kedvezményt.

Üzleteink bármelyikében díjmentesen kérhet egy új törzsvásárlói kártyát, illetve oldalunkon lehetősége van virtuális kártyát igényelni. Az új kártya igénylése után kérjük írja meg nekünk a régi és az új kártya számát (amennyiben nem emlékszik a régi kártya számára, annak beazonosításhoz szükséges adatokat, mint például a kártyához tartozó lakcím, e-mail cím), hogy a pontokat átvezethessük az új kártyára.

Törzsvásárlói programunk szabályzatának megfelelően a tárgyévben gyűjtött pontok a következő év március végéig használhatóak fel. A 2023-ban gyűjtött pontok 2024. március 31. után automatikusan törlődnek.

A törzsvásárlói program szabályzatát az alábbi linkre kattintva olvashatja el:

Törzsvásárlói szabályzat

Amennyiben a korábban kosárba tett terméket nem látja már a kosarában, a termék ideiglenesen vagy véglegesen lekerült oldalunkról.

Antikvár könyveknél, amennyiben bejelentkezés nélkül tette kosárba a kiadványt, vagy hosszabb ideig passzív volt oldalunkon, esetleg bezárta az weblapot, az antikvár könyv biztonsági okokból úgynevezett anonim kosárba kerülhet. Ilyenkor a könyv nem látszik az Ön kosarában, illetve ideiglenesen nem lehet újra kosárba helyezni. A könyv 12 óra elteltével kerül vissza ismét kínálatunkba, így kérjük, később próbáljon meg ismét rákeresni a könyvre és leadni a rendelést.

Az egyszerre kosárba tett, de különböző számlázási módú, szállítási idejű termékeket (pl. antikvár és előrendelhető könyv) rendszerünk minden esetben automatikusan több rendelésre bontja, azok a visszaigazoló e-mailben is külön rendelési számmal szerepelnek. Természetesen ilyen kosárbontás esetén a szállítási költséget is arányosan elosztja rendszerünk, így a kosárbontás és az abból fakadó külön szállítás semmilyen plusz költséggel nem jár.

Az átvételi mód, kiválasztott átvételi pont megváltoztatására sajnos nincs lehetőségünk. Amennyiben rendelését az eredetileg választott átvétellel nem tudja átvenni, rendelését törölni tudjuk, Ön pedig újra rögzítheti azt. Amennyiben rendelését törölni szeretné, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Amíg a rendelés nem lett leszámlázva addig van lehetőség módosítani az ahhoz tartozó számlázási adatokat. Szállítási címadatok módosítására csak házhoz szállítással kért rendelésnél van lehetőség, szintén a rendelés számlázásáig. Kérjük, ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.

Sajnos, a rendelés kibővítésére, rendelések összevárakoztatására nincs lehetőségünk. Amennyiben szeretné, rendelését törölni tudjuk, Ön pedig újra rögzítheti, a plusz tételt is kosárba helyezve. Amennyiben rendelését törölni szeretné, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Sajnos technikai, logisztikai okokból nincs lehetőségünk a megrendelések összevárakoztatására, egy csomagban történő kiszállításukra.

Amennyiben szükséges, természetesen lehetőség van az átvételi határidő meghosszabbítására. Erre vonatkozó kérését jelezheti közvetlenül az átvevőpontnak vagy ügyfélszolgálatunknak. Libri bolti átvétel esetén az átvételi időt maximálisan 10 naptári nappal tudjuk meghosszabbítani. Decemberben sajnos nincs lehetőségünk az átvételi idő hosszabbítására a megnövekedett csomagmennyiség miatt.

Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, fiókjába belépve, a Rendeléseim és igényléseim menüpont alatt találja meg a félbeszakadt megrendelést, ahol a banki szerver visszajelzését követően lehetősége lesz megpróbálkozni ismét a rendelés kifizetésével, vagy módosítani, törölni tudja a félbeszakadt rendelést. A befejezetlen fizetésről rendszerünk e-mail értesítőt küld a regisztrációnál megadott e-mail címre.

Vendégként leadott rendelés esetén sajnos nem tudja befejezni a megszakadt rendelést, csak új rendelést tud rögzíteni oldalunkon. A félbeszakadt rendelés a sikertelen fizetésről szóló banki választ követően, de legkésőbb 72 óra elteltével automatikus törlődik.

A rendelés számlázása előtt bármikor tudunk tételt törölni megrendeléséből. Kérjük, erre vonatkozó igényét jelezze ügyfélszolgálatunknak.

Amennyiben rendelését töröltetni szeretné, kérjük lemondási szándékát jelezze ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben házhoz szállítással kérte a csomagot és már kapott e-mailt arról, hogy a rendelést elindítottuk raktárunkból, kiszállításkor tagadja meg az átvételt és a csomag automatikusan visszaszállításra kerül.

Online megrendelés esetén közvetlen cserét sajnos nem tudunk biztosítani, de természetesen amennyiben a termék nem nyerte el tetszését 14 napon belül elállhat a vásárlástól az ÁSZF-ben szereplőknek megfelelően.

Online megrendelt, Libri bolti átvétellel kért nem antikvár terméktől történő elállás esetén a terméket az átvételtől számított 14 napon belül vigye vissza egy Libri üzletbe, ahol a vételárat a fizetéskor igénybe vett fizetési móddal megegyező módon vagy a Felhasználó hozzájárulásával készpénzben kaphatja vissza. A visszavásárláshoz a rendelés azonosítójára vagy a vásárlást igazoló blokkra lesz szükség.

Antikvár könyvek esetén csak a teljes rendeléstől elállást tudják kezelni boltjaink, az antikvár rendelés egy részétől való elállás és egyéb átvételi pontra vagy házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén 14 napon belül, saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató raktárába (”LIBRI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT”, 1116 Budapest, Kondorosi út 3.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.

Virtuális termék vásárlása esetén szintén a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül van lehetőség elállásra, amennyiben a letöltést/hallgatást még nem kezdte meg. Elállási szándékát az ugyfelszolgalat@libri.hu e-mail címen tudja jelezni."

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük! Kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát mielőbb orvosolni tudjuk. Amennyiben tud, kérjük, hogy a hibáról küldjön képet az ugyfelszolgalat@libri.hu e-mail címre.

Az egyszerre kosárba tett, de különböző számlázási módú, szállítási idejű termékeket rendszerünk minden esetben automatikusan több rendelésre bontja, azok a visszaigazoló e-mailben is külön rendelési számmal szerepelnek.

Kérjük, ellenőrizze, hogy a visszaigazoló e-mailben, hogy több rendelési számot kapott-e. Amennyiben nem, keresse ügyfélszolgáltunkat.

Miben segíthetünk?

Kérjük, hogy adatait pontosan adja meg a sikeres kapcsolatfelvétel érdekében!

Telefonszám
Ügyfélszolgálat elérhetősége

Telefonszám

06-80-254-274

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek:

09:00 - 15:00