Általános kérdések
Mi a Libri Virtuális Törzsvásárlói Kártya?
Online igényelhető, kizárólag képi formátumban létező Törzsvásárlói Kártya, amelyet e-mailben küldünk el az ön által a regisztrációja során megadott e-mail-címre. A virtuális kártyát az igénylést követően azonnal a regisztrációjához kapcsoljuk, így ezt követően máris használhatóvá válik az online rendelésekhez és bolti vásárlásokhoz is. Bolti vásárlásnál elegendő ezt a virtuális kártyát felmutatnia az okoseszközén, akár pontot szeretne gyűjteni, akár pontot szeretne beváltani. A virtuális kártya előnye, hogy mindig önnél lehet, és pontosan ugyanazt tudja, mint a fizikai kártya.
Mi a digitalizált törzsvásárlói kártya?
A digitalizált kártya a Libri Törzsvásárlói Kártya fizikai változatának digitalizált, elektronikus változata, amelyet a kártyatulajdonos a kártya számának a libri.hu regisztrációhoz hozzárendelése után tudja e-mailben elküldeni a regisztrációban megadott e-mail-címre, vagy digitális törzsvásárlói kártyaként letölteni és a kártyát a továbbiakban virtuális kártyaként tudja használni.
Mit jelent a törzsvásárlói kártyaaktiválás?
Aktiválni csak a Libri Könyvesboltokban, a kasszánál kapott fizikai törzsvásárlói Kártyákat szükséges, amelyek hátoldalán bio pvc jelzés olvasható. A kártya a kézhezvételétől a törzsvásárlói pontok gyűjtésére alkalmas, a pontok felhasználására, levásárlására azonban kizárólag a kártya online aktiválása, vagyis tulajdonoshoz való rögzítése után van lehetőség. A kártya a libri.hu/tv/aktivalas oldalon aktiválható. A fizikai kártya ezt követően teljeskörűen használható.
Meddig érvényes a kártyám?
A folyamatosan használt kártyának nincs lejárati ideje. A 3 évnél régebben pontgyűjtésre és pontbeváltásra sem használt kártyákat 2018-tól minden év április 1-jén letiltjuk. Új virtuális kártyát weboldalunkon, fizikai kártyát boltjainkban lehet igényelni helyettük a későbbiekben.
Hol tudom ellenőrizni az egyenlegemet?
Belépés után kattintson a nevére, majd a lenyíló menüből a "Törzsvásárlói kártyám" menüpontra (libri.hu/adataim/tv_kartya/). Ide kattintva szintén ellenőrizheti egyenlegét.
Mi történik a pontjaimmal, ha vásárlás után mégis visszaviszek egy terméket?
A könyvesboltban vásárolt termékek cseréje, illetve online rendeléstől történő elállás esetén az érintett termékekért járó pontok levonásra kerülnek a Törzsvásárlói Kártyáról.
Amennyiben pontot használ fel vásárlása során, a felhasznált pontokat rendszerünk megvásárolt termékek ára alapján arányosan elosztja a termékek között, így boltban vásárolt termékek cseréjének vagy online rendeléstől történő elállás során a visszaadott termékre felhasznált pont értékét adjuk vissza. Bolti csere esetén a vásárlást igazoló blokk bemutatása mindenképp szükséges.
Mi történik a pontjaimmal, ha a rendelésem vagy egy tétele nem teljesül, vagy teljesítés előtt lemondom azt?
A sikertelen, azaz nem teljesült megrendelésekért – amely lehet a Libri részéről bármilyen okból át nem adott, vagy a Kártyabirtokos által megrendelt, de át nem vett vagy lemondott termék vagy rendelés – pont nem írható jóvá, a felhasznált pontok jóváírásra kerülnek. Ha a Kártyabirtokos a futárszolgálattól vagy az átvételi ponton nem veszi át a megrendelt terméket, megrendelése (vásárlása) jóváírásra került pontjaival együtt törlésre kerül.
Pontgyűjtés
Mennyi pontot kapok?
Minden, a Törzsvásárlói Programba tartozó termék vásárlásakor 10 forintonként 1 pontot írunk jóvá Törzsvásárlói Kártyáján, tehát minden vásárlása 10%-a visszajár Önnek.
Könyvesbolti vásárlás esetén Törzsvásárlói Kártyája, illetve virtuális kártyája vonalkódjának felmutatása, online rendelés esetén Törzsvásárlói Kártyája regisztrációhoz rögzítése szükséges a pontok jóváírásához.
Van-e olyan termék, amire nem kapok pontot?
A program nem ad pontot regisztráció nélkül leadott rendelésekre, valamint ajándékkártya, kuponos vagy más (pl. 3+1, 2+1, 1+1, fix áras) akcióban vásárolt, illetve műszaki és játék típusú és a Libri Kiadó Csoport oldalán kosárba tett termékekre, továbbá az egyedi gyártású, kizárólag törzsvásárlóknak elérhető Pont+forint termékek vásárlása esetén a termék pontértéke után.
Meddig érvényesek a pontjaim?
A tárgyévben gyűjtött pontok a következő év március 31-ig használhatók fel, a 2023-ban gyűjtött pontokat azonban 2024. április 30-ig lehet felhasználni, utána azok elévülnek.
Pontbeváltás
A vásárlásom után mikortól tudom felhasználni a pontokat?
Bolti vásárlás után azonnal, online rendelésnél pedig azután egy nappal írjuk jóvá a pontokat, hogy a csomagot átadtuk a szállítónak, illetve bolti átvételű rendelések esetén az átvételt követően történik meg.
Mire válthatok be pontokat?
Szállítási díj fizetésén kívül bármilyen bolti vagy online vásárlás vagy megrendelés kifizetéséhez, a fizetendő összeg 50%-áig (kivéve ajándékkártyák, e-könyvek, e-hangoskönyvek, antikvár könyvek Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékek és adományjegyek vásárlása esetén).
Mire nem tudok beváltani pontokat?
Törzsvásárlói pontok nem válthatók szállítási díjra, ajándékutalványra, antikvár partner termékekre, e-könyvekre, e-hangoskönyvekre, adományjegyre és a Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékekre.
Mi a pontszámítás szabálya gyűjtésnél és beváltásnál?
A Programban való részvétel nem jár hátránnyal, a pontok beváltása önkéntes. A libri.hu oldalon a könyvekre vonatkozó 5% online alapkedvezmény olyan kivétel, amely után pontjóváírás történik. A vásárlás során beváltható minimum pontérték 5 pont termékenként (pl.: a kosárban 3 db termék esetén a minimum beváltható pontok száma 15). A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal.