Domán Szilvia  |  Dr. Tamus Antalné  |  Dr. Totth Gedeon

Marketing alapok - Gyakorló feladatokkal

BOLOGNA - TANKÖNYVSOROZAT

saldo zrt.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  410 oldal

Egy gördülékeny, közérthető stílusú, elsősorban oktatási célokra írodott Marketing alap tankönyv , tanulási egységenként kulcsfogalmakkal, ellenőrző kérdésekkel és feladatokkal. A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, felsőfokú gazdasági képzésben pedig alapkövetelmény. A kiadvány a Károly Róbert Főiskola és a Saldo Kiadó gondozásában megjelenő Bolognai könyvsorozat tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: a gyakorlatban hasznosítható, a piaci igényeknek megfelelő ismereteket nyújtson. A kiadvány célja, hogy megismertesse az olvasót a marketingkörnyezetben zajló folyamatokkal, a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel,a különböző piaci formákkal, piactípusok sajátosságaival, a fogyasztói és szervezeti piac jellegzetességeivel, azonosságaival és különbözőségével. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a stratégiai marketing lényegébe, a piaci szegmentumokat megcélzó marketing magatartással. Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, egy-egy tanulási egység a kulcsfogalmakkal, ellenőrző kérdésekkel és feladatokkal zárul.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó saldo zrt.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:410
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly680 gr
Sorozat BOLOGNA - TANKÖNYVSOROZAT
Illusztráció73 ÁBRA
ISBN9789636383190
Árukód2206437 / 1062261

Vásárlói értékelések, vélemények

(1 vélemény)

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 325 Ft

A termék megvásárlásával

332 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat