Aaron Shapiro

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

HVG KÖNYVEK

hvg könyvek  | 2012  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  328 oldal

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók - akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 705 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2012
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:328
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly370 gr
Sorozat HVG KÖNYVEK
IllusztrációÁBRÁKKAL
FordítóNémeth Ádám
ISBN9789633040867
Árukód2229351 / 1083861

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 705 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat