Dr. Józsa László  |  Piskóti István  |  Rekettye Gábor  |  Veres András

Döntésorientált marketing - DECISION-ORIENTED MARKETING

akadémiai kiadó zrt.  | 2005  | MAGYAR - ANGOL nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  826 oldal

A marketingben sok alapkönyv születik. Könyvünk sajátossága, hogy vezérfonala a döntésorientáltság, az egyes fejezetek a marketingproblémák felismerésének, a reális célok kitűzésének és azok eléréséhez szükséges lépéskombinációk kialakításának gyakorlatára épülnek. Különösen fontosnak tartjuk, hogy a könyv angol nyelven is napvilágot lát, hiszen így a hazánkban folyó angol nyelvű képzések is megfelelő szakirodalomhoz jutnak. Olyanhoz, amely a hazai viszonyokból indul ki, s példái is ebből a környezetből származnak. Reméljük, hogy e könyv a marketing gyakorlati lépéseinek, döntéseinek kialakításához és azok megvalósításához életszerű módszertant mutat be, mellyel hozzájárul az oly gyakori "ösztönös marketing" helyett a kellő tudatosságra, a piaci helyzetek elemzésére és a döntések meghozatalára képes marketingesek felkészüléséhez, és így a hazai vállalkozások sikeresebb piaci szerepléséhez. (A szerzők)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
6 032 Ft

A termék megvásárlásával

603 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR - ANGOL
Oldalak száma:826
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly1520 gr
ISBN9789632247847
Árukód2123070 / 1021182

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
6 032 Ft

A termék megvásárlásával

603 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Bukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestáraBukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestára