Médiagazdaságtan

Olvastam!
1 értékelés

Gálik Mihály

A kötet a Médiagazdaságtan 1. ill. Médiagazdaságtan 1-2. kötetek átdolgozott, kibővített új kiadása. A szerző a tankönyv utolsó fejezeétben az új magyar médiapiacok kialakulását tekinti át - lényegében a kilencvenes évek történéseit elemezeve. A könyvben az előző kiadásokhoz képest újdonságként,... bővebbenA kötet a Médiagazdaságtan 1. ill. Médiagazdaságtan 1-2. kötetek átdolgozott, kibővített új kiadása. A szerző a tankönyv utolsó fejezeétben az új magyar médiapiacok kialakulását tekinti át - lényegében a kilencvenes évek történéseit elemezeve. A könyvben az előző kiadásokhoz képest újdonságként, a táegyalások folyamatos menetébe illesztve példák teszik közérthetőbbé a leírtakat. Megújult az ábrák és táblák jelentős része is.

Olvasói értékelések

Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!
1 értékelés
Médiagazdaságtan
Békei Balázs
Egyetemistaként olvasva a könyvet úgy vélem, hogy közérthető és alapos, a témának egy részletes körüljárását adja. A mindennapokból ismert témákat korrekt fogalmi keretekbe helyezi. Nagy előnye továbbá, hogy a megfelelő szerkesztés könnyen olvashatóvá és megjegyezhetővé teszi a művet.
Gálik Mihály - Médiagazdaságtan
Kiadó: AULA KIADÓ KFT
Oldalak száma: 408
Borító: FŰZVE
Súly: 730 gr
ISBN: 9639215864
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2000
Árukód: 2093297 / 1011760
Formátum: B 5 250 X 175

Események

H K Sz Cs P Sz V
31
1
2
3
4
5
6
7
9
10
11
12
13
15
16
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
hirdetés