Médiagazdaságtan

Gálik Mihály

1 értékelés
A kötet a Médiagazdaságtan 1. ill. Médiagazdaságtan 1-2. kötetek átdolgozott, kibővített új kiadása. A szerző a tankönyv utolsó fejezeétben az új magyar médiapiacok kialakulását tekinti át - lényegében a kilencvenes évek történéseit elemezeve. A könyvben az előző kiadásokhoz képest újdonságként,... bővebben
Olvasói értékelések
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!
1 értékelés
Békei Balázs
Egyetemistaként olvasva a könyvet úgy vélem, hogy közérthető és alapos, a témának egy részletes körüljárását adja. A mindennapokból ismert témákat korrekt fogalmi keretekbe helyezi. Nagy előnye továbbá, hogy a megfelelő szerkesztés könnyen olvashatóvá és megjegyezhetővé teszi a művet.
Még több a szerzőtől

Sikerlista

Események

H K Sz Cs P Sz V
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3