Kevin Lane Keller  |  Philip Kotler

Marketingmenedzsment

MARKETING SZAKKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  986 oldal

Nehéz és egyszerű feladat egyszerre olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhitattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt. Nehéz, mert alig él a világban olyan legalább középfokú végzettségű vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe. Egyszerű, mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható, márkamenedzsment professzorát hívta meg. saját „örökifjú" munkájának gazdagításában való közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani. „Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk. Reméljük, annyira élvezik majd olvasását, amennyire mi élveztük megírását, és alapvető, meghatározó forrásává válik tanulmányaiknak és karrierépítésüknek egyaránt." E kötetben megtaláljuk tehát: a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommu- nikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt a Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel, emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve. „A Kotler", ahogyan a marketingettanulók, oktatók és felhasználók hívják, rövidesen „a Kotler-Keller" márkanévvé válik, nem halványítva el „a Kotler" alapmárka jelentését. A könyv segítségével jobban eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében, új gondolkodásmódot, magatartásttanulhatunk, és egyszerúbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban. vagyis mindenütt, ahol döntéseket kell hozni, gyakran bizonytalan körülmények között. Prof. dr. Hoffmann Istvánné
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
7 362 Ft

A termék megvásárlásával

736 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:986
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly1740 gr
Sorozat MARKETING SZAKKÖNYVTÁR
FordítóDóczy Balázs
FordítóDoubravszky Júlia
FordítóNémeth Ádám
ISBN9789630583459
Árukód2097363 / 1013502

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
7 362 Ft

A termék megvásárlásával

736 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Frank Herbert: DűneFrank Herbert: Dűne