Kaszás György

Reklámcsinálás - A kis adrenalinjáték

hvg könyvek  | 2014  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  328 oldal

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?
A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:
Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.
Kaszás György 18 éven át dolgozott a McCann Erickson Budapest vezető kreatívigazgatójaként, jelenleg kreatívgondolkodás- és prezentációtréner/coach. Marketingkommunikációs fórumok előadója, számos publikáció és könyv egyebek közt a Gondolkodjunk, mert vagyunk! és A nagy adrenalinjáték szerzője. További információ: www.cdkaszas.hu
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hvg könyvek
Kiadás éve2014
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:328
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly660 gr
ISBN9789633041949
Árukód2587612 / 1142465

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa