Hoffmann Márta  |  Kozák Ákos  |  Veres Zoltán

Bevezetés a piackutatásba

akadémiai kiadó zrt.  | 2016  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  396 oldal

Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv garantáltan nem az. Jó érzés töltött el, amikor először végiglapoztam. Lám csak, lehet egy magyar nyelvű piackutatási szakkönyv is érdekes, olvasmányos, egyben professzionális. És gyakorlatias, a legfejlettebb módszertanok csínja-bínja benne van világos példákkal alátámasztva. Sokkal tovább megy az alapoknál, A tapasztalt marketingesnek is rengeteg jó tippet, javaslatot tartogat. A jobb cégek a kutatásra ma már nem költségként, hanem beruházásként tekintenek. Ennek a beruházásnak akkor a legjobb a megtérülése, ha minden résztvevő - a piackutató, a marketinges, de még a pénzügyi vagy a csúcsvezetők is - egy nyelvet beszélnek. Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom szíves fogyasztásra.

Müller Kornél,
Senior CMi Director, Unilever Europe, Rotterdam
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 415 Ft

A termék megvásárlásával

541 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2016
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:396
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly640 gr
IllusztrációSZÍNES ÉS FEKETE-FEHÉR KÉPEKKEL
ISBN9789630596756
Árukód2683147 / 1158345

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 415 Ft

A termék megvásárlásával

541 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem