Harry Beckwith

A láthatatlan érintés - A modern marketing négy kulcsa

bagolyvár könyvkiadó kft.  | 2004  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  176 oldal

Az Eladni a láthatatlant szerzőjének új könyve tömör, praktikus és szórakoztató stratégiákkal bűvöli el az olvasót. A LÁTHATATLAN ÉRINTÉS az emberi természetről szóló ismereteket alkalmazza a vállalkozás gyakorlati világára, és négy alapvető fogalom köré csoportosítja mondanivalóját.A szerző beható üzleti tapasztalatain alapuló könyv felejthetetlen és gyakran meglepő példákban bővelkedik – az Apple almájából kiharapott rész visszanövesztésétől egy húsz évvel ezelőtti kávéreklám három örök tanulságáig. A könyv alapos, informatív és könnyen kivitelezhető tanácsokat ad a szolgáltatások marketingjéhez és mindenek előtt arra vonatkozóan, hogyan tarthatunk meg mindörökre boldog és hűséges ügyfeleket.HARRY BECKWITH tanácsadóként Amerika száz legjobb szolgáltató cégéből néggyel, kilenc Fortune 500 céggel és több száz vállalkozással működött együtt. Dolgozott kreatív vezetőként amerika egyik legnevesebb reklámügynökségénél, és elnyerte az Amerikai Marketingszövetség Effie díját.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 852 Ft

A termék megvásárlásával

185 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó bagolyvár könyvkiadó kft.
Kiadás éve2004
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:176
BorítóFŰZVE
Súly220 gr
FordítóSallay Katalin
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789639447325
Árukód2123147 / 1021226

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 852 Ft

A termék megvásárlásával

185 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem