Hans-Georg Hausel

Titkok a vevők fejében

grabowski kiadó kft.  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  218 oldal

˙ţMiért van nagyobb befolyása a vásárlói döntésekre egy keksz ropogósságának vagy egy sör felbontásakor hallható szisszenésnek, mint mikor a fogyasztók csak elméletben választanak? Miért tartanak 20 milliónál több háziállatot Németországban? Miért a szupermarketek bejáratához helyezik a zöldség-gyümölcs részleget? A vásárlók döntéseiben a legnagyobb szerepet olyan programok játsszák, amelyekről nem is tudnak, amelyek az evolúció során alakultak ki bennük. Ezek a fogyasztók agyából mozgatják a szálakat. A "Titkok a vevők fejében" a legfrissebb agykutatások fényében mutatja be, hogyan lehet a márkáknak páholyhelyet szerezniük a fogyasztók fejében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 025 Ft

A termék megvásárlásával

502 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó grabowski kiadó kft.
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:218
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly420 gr
FordítóUrbán Mária
ISBN9789630655644
Árukód2199290 / 1052364

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 025 Ft

A termék megvásárlásával

502 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa